اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

حفظ امنیت کشور حیاتی‌ترین وظیفه بسیج است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه با اشاره به رسالت مهم بسیجیان گفت: حفظ امنیت کشور مهم ترین و حیاتی ترین وظیفه بسیج است.

حفظ امنیت کشور حیاتی‌ترین وظیفه بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در قروه هفته بسیج را هفته بزرگداشت جان فشانی، ایثار و پایمردی دلیرمردانی عنوان کرد که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنند.
وی بسیج را از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است و ثمره هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان و تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.
فرماندار قروه با بیان اینکه یکی از حیاتی‌ترین وظایف بسیج، حفظ امنیت کشور است، تصریح کرد: شرکت پرشور در جنگ تحمیلی، نمونه برجسته‌ای از حضور موفق بسیج در صحنه امنیت ملی بود و موجب شد تا این نهاد مردمی یکی از مقتدرترین ارتش‌های دنیا باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه هم در این جلسه محوریت برنامه‌های امسال هفته بسیج را مبتنی بر حضور همه اقشار مردم در آن اعلام کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری ورزشی بصیرتی اجرا می‌شود که شاخص‌ترین آن غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، همایش بزرگ بسیجیان  و کلنگ‌زنی احداث سه سالن ورزشی هر یک به مساحت 450 مترمربع در شهرهای سریش‌آباد، دزج و دلبران است.
غلامحسین یوسفی در ادامه به جایگاه بسیج در تمامی عرصه‌های جامعه اشاره کرد و با برشمردن ویژگی‌های بارز بسیجیان، استقلال کشور را مدیون از خود گذشتگی آنان دانست.
وی با گرامیداشت این ایام، ضمن تاکید بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در ابعاد مختلف جامعه، خواستار همکاری تمامی ادارات در این زمینه شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه‌های مشترک، سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم شهرستان از برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول