اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار سربیشه:

تمام امنیت کشور مدیون جانفشانی رزمندگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه گفت: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم مدیون جانفشانی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

تمام امنیت کشور مدیون جانفشانی رزمندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سربیشه، غلامرضا حسین‌پور در مراسم بدرقه دانش‌آموزان به مناطق جنگی اظهار داشت: تعداد ۱۴۵ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های پسرانه سربیشه به اتفاق ۱۶ تن از مربیان و راویان به مدت شش روز عازم مناطق جنگی می‌شوند.
وی ادامه داد: تمام امنیت کشور و مسئولیت‌ها زاده جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار سربیشه از دانش‌آموزان خواست با مطالعه نقطه نظرات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در رابطه با مسائل جبهه و جنگ بر معنویت سفر بیافزایند.
امام جمعه سربیشه نیز جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی سربیشه گفت: دین اسلام با امامت و ولایت تکمیل شد.
حجت‌الاسلام محسن محمدی عید ولایت و امامت را یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان عنوان کرد و گفت: باید از مسئله غدیر برای تقویت وحدت میان امت اسلامی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه در مسئله غدیر تکمیل دین، پایان نعمت و ولایت امیر مؤمنان (ع) ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل موضوع غدیر یکی از جریان‌های بی‌نظیر در تاریخ بعثت و رسالت پیامبر(ص) است.
امام جمعه سربیشه با تأکید بر اینکه همه تلاش‌ها باید در راستای جهانی‌سازی فرهنگ غدیر صرف شود، بیان کرد: جوامع بشری شناخت بسیار کمی از غدیر و فرهنگ غدیری دارند.
محمدی تبیین مناسب مسئله غدیر را زمینه‌ساز تقویت جایگاه ولایت و امامت در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: باید تلاش شود تا زوایای پنهان واقعه غدیر برای سطوح مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.
وی اضافه کرد: غدیر و امات متعلق به مردم است و باید مردمی برگزار شود و امامت یکی از نیازهای جامعه اسلامی است و دین اسلام با امامت ولایت تکمیل شد.
محمدی خاطرنشان کرد: جایگاه امام ادامه رسالت پیامبران است و امام مردم را به سوی هدف نهایی می‌رساند.
امام جمعه سربیشه گفت: وحدت اسلامی، نکته وحدت‌آفرین در دین اسلام است که در سایه همین اتحاد، اکنون شاهد بیداری اسلامی در دنیا هستیم.
محمدی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت (ع) ما را به وحدت دعوت می‌کنند، افزود: وحدت رویه بین فرق اسلامی نیاز امروز جهان اسلام است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول