اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی البرز:

سهمیه نذورات در بین هیئت‌های البرز توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی استان البرز از توزیع سهمیه نذورات ایام محرم و صفر بین هیئت‌های مذهبی این استان خبر داد.

سهمیه نذورات در بین هیئت‌های البرز توزیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم  و صفر و افزایش نذورات مردمی توزیع اقلام مورد نیاز در هیئت‌ها انجام شده است.
وی ادامه داد: با این اقدام گامی موثر در جهت کنترل بازار انجام خواهد شد.
این مسئول افزود: توزیع اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در ایام محرم و صفر با هدف نظارت بیشتر بر روی قیمت‌های این گونه کالاها نیز انجام شده است.
این مسئول گفت: متأسفانه برخی از سودجویان در این ایام با توجه به نیاز بازار اقدام گرانفروشی کرده و نظم بازار را بر هم می‌زنند که این اقدام مانع از سواستفاده این گونه افراد خواهد شد.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اقلامی مانند برنج، روغن نباتی و قند و شکر در ایام محرم و صفر در بین هیأت‌های مذهبی استان توزیع شده است.
مهدوی تأکید کرد: امیدواریم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در ایام محرم و صفر کمترین دغدغه را در توزیع اقلام مورد نیاز این ایام داشته باشیم.
وی تصریح کرد: روسای هیئت‌های مذهبی در صورتی که اقلام ذکر شده را نیاز داشتند می‌توانند به این اداره مراجعه کرده و درخواست خود را اعلام کنند.
این مسئول در ادامه سخنان خود از چگونگی وضعیت تأمین میوه و مرکبات در شب عید خبر داد و گفت: در این زمینه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است و مردم مطمئن باشند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طبق سال‌های گذشته میوه شب عید تأمین خواهد شد.
در ادامه این نشست معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن سازمان بازرگانی استان البرز طی سخنانی از برخورد با 15 واحد صنفی و تولیدی در این استان خبر داد و گفت: با این واحدها به دلیل  عدم اعلام موجودی برخورد قانونی شده است.
نصرالله نصیری ادامه داد: این وحدهای متخلف در بررسی و صدور برگه‌های گزارش بازرسی شناسائی شدند.
وی تأکید کرد: متأسفانه این واحدها قوانین این سازمان را رعایت نکرده و موجود کالاهای خود را اظهار نکردند که متخلف محسوب شده و با آنان برخورد قانونی می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول