اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فردا در قم؛

سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی قم با موضوع معارف عاشورایی و بیداری اسلامی یکشنبه 29 آبان ماه با حضور فرماندار قم ‌افتتاح می‌شود.

سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی قم، سیدمجید رضوی اظهار کرد: قبل از افتتاح این نمایشگاه گروه طبالان استان قم به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم شروع به طبل‌زنی خواهند کرد و بعد از افتتاح نیز ذکر همخوانی برگزار می‌شود.
وی گفت: این نمایشگاه از روزهای 29 آبان تا سوم آذر ماه به مدت پنج روز در حدود 50 غرفه دایر خواهد بود.
مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی قم با اشاره به نهادهای همکار در برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل ورزش و جوانان از نهادهای همکار در برگزاری این نمایشگاه هستند.
وی اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه روزانه یک برنامه همایش و نمایش خواهیم داشت که با فضای اهل‌بیتی(ع) و عاشورایی همراه خواهد بود.
رضوی با اشاره به موضوعات مربوط با نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه به موضوعاتی از قبیل امر به معروف و نهی از منکر، خطبه غدیر، خطبه حضرت زینب و فاطمه زهرا (س) انحرافات و خرافات، مباحث مهدوی، معارف قرآنی و مواردی از این قبیل پرداخته می‌شود.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه چهار غرفه مهدویت، پاسخگویی به مسائل شرعی، سرگرمی و غرفه با بزرگان دایر خواهد بود.  
سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) دایر خواهد شد و علاقه‌مندان از ساعت 15 الی 22 می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول