اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

راه‌اندازی مجدد خط تولید عرقیات گیاهی سراب

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید عرقیات گیاهی در شهرستان سراب خبر داد.

راه‌اندازی مجدد خط تولید عرقیات گیاهی سراب
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، ایاز برنو صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کارخانه سال‌ها قبل در شهرستان سراب احداث شد، اظهار داشت: پس از مدتی تولید در این کارخانه به صورت راکد رها شد.
وی ادامه داد: این واحد که به دلیل عدم بازپرداخت بدهی به تملک بانک در آمده بود اخیراً به همت یکی از شرکای کارخانه و با سرمایه شخصی وی از بانک خریداری و مجدداً راه‌اندازی شد.
مدیر جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه عرقیات تولیدی در این کارخانه در بسته‌های یک لیتری به شکل رقیق و در بطری‌های کوچک با حجم 120 سی سی به شکل غلیظ ارائه می‌شود، افزود: این عرقیات همراه با بروشور راهنمای خواص داروی گیاهی و نحوه مصرف به بازارهای داخلی ارائه می‌شود.
برنو با اشاره به اینکه صادرات محصولات این کارخانه به خارج از کشور نیز در برنامه‌های آینده این کارخانه گنجانده شده است، گفت: در این کارخانه برای 11 نفر از فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط اشتغالزایی شده است.
کارخانه شفاگل سراب در سال‌جاری در مرحله نخست به تولید بیش از 45 نوع عرقیات گیاهی اقدام کرده است.
عرقیات یکی از شکل‌های استفاده از گیاهان هستند و اغلب به صورت خوراکی یا دارویی به مصرف می‌رسند که به دلیل خواص درمانی و عدم مضرات آن، استفاده از آنها به جای داروهای شیمیایی توصیه شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول