اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده قم در مجلس:

سئوال از رئیس جمهور برای رفع نواقص دولت است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: تبلیغات سوء و حاشیه سازی برای موضوع سئوال از رئیس جمهور بی معنا است، این کار با نیت خیر مجلسی‌ها و با هدف رفع نواقص از دولت و خیرخواهی انجام می‌گیرد.

سئوال از رئیس جمهور برای رفع نواقص دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی پاسخ رئیس جمهور به مجلس را عامل افزایش اعتماد عمومی و تحکیم نظام دانست و اظهار داشت: تبادل افکار بین مجلس و دولت به نفع مردم و نظام است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سئوال از رئیس جمهور چارچوبی دارد که قانون اساسی به‌عنوان یکی از وظایف مجلس به آن صراحت دارد، افزود: رفع ابهام از کار دولت توسط مجلس آن هم با پرسیدن سئوال از وی، در کشوری که با دموکراسی اداره می‌شود، امری طبیعی است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه با موضوع سئوال از رئیس جمهور باید عادی برخورد شود، گفت: اگر این موضوع بدون اینکه به مطلب حساسیت‌زایی تبدیل شود در همان روزهای نخستین با اقدام رئیس جمهوری برای پاسخگویی به نمایندگان مواجه می‌شد، تبدیل به یک جنجال رسانه‌ای نمی شد.
وی تاکید کرد: تبلیغات سوء و حاشیه سازی برای موضوع سئوال از رئیس جمهور بی معنا است، این کار با نیت خیر مجلسی‌ها و با هدف رفع نواقص از دولت و خیرخواهی انجام می‌گیرد.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه رفع ابهام از کار دولت توسط مجلس آن هم با پرسیدن سئوال از وی، در کشوری که با دموکراسی اداره می‌شود، امری طبیعی است، گفت: پاسخ رئیس جمهور به مجلس عامل افزایش اعتماد عمومی و تحکیم نظام است.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی اعلام وصول می‌شود، گفت: بر این اساس تقاضای انصراف از استعفای مطهری نیز به صورت مکتوب به هیئت رئیسه تقدیم می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول