اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار رامیان:

فضای تعلیم و تربیت باید امن باشد

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری شهرستان رامیان گفت: فضای تعلیم و تربیت باید امن باشد.

فضای تعلیم و تربیت باید امن باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یدالله رجبلو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان اظهار داشت: تعلیم و تربیت برای جهت دادن یک جامعه لازم و ضروری است و حمایت از معلمان و مربیان به عنوان مجریان اصلی تعلیم و تربیت در جامعه از ضروریات است. 
وی تصریح کرد: فضای حاکم بر جامعه ما و محیط‎های آموزش کمترین مشکل را دارند.
رجبلو خاطرنشان کرد: همکاری خانواده‎ها و البته حمایت‎های دستگاه‎های قضایی و نیروی انتظامی اجازه کوچک‎ترین رخداد که پیامدهای منفی را به دنبال داشته باشد نمی‎دهد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.
معاون فرمانداری شهرستان رامیان اضافه کرد: برابر اخبار و مستندات موجود بسیاری از کشورها در محیط‌های آموزشی مشکل دارند و حوادثی مختلف و بعضاً ناگواری را تجربه کردند که در کشور ما و با عنایت به فرهنگ حاکم، برنامه‎ریزی مسئولان، همکاری خانواده‎ها و حتی دانش‎آموزان مشکلات این چنینی نداشته‎ایم.
وی با اشاره به نقش اولیا در پیشرفت امور آموزشی اضافه کرد: مشارکت اولیا در مدارس، موجب اعتماد به نفس دانش‌آموزان و پیشرفت تحصیلی و پرورشی آنها بوده و باید این مسئله بخوبی برای اولیا تفهیم شود.
رجبلو با بیان اینکه امروز باید بیش از هر زمانی به نقش تعلیم و تربیت توجه داشت، تصریح کرد: در دنیای امروز اولیا نقش بسیار موثری را در آینده فرزندان خود دارند.
معاون فرمانداری شهرستان رامیان ابراز داشت: توصیه به تعلیم در کنار تعلم است و انجمن اولیا و مربیان خواهد توانست نهادی بسیار موثرتر از این چیزی باشد که هست و باید به این مسئله هم توجه کافی داشت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان هم در این جلسه دستور جلسه را حمایت‎های قضایی از همکاران فرهنگی و برنامه‎های اردویی عنوان کرد و گفت: گردش‎های علمی و اردوهای فرهنگی آموزشی از برنامه‎های اصلی آموزش و پرورش است که به روند برنامه‎های تربیتی و پرورشی این مجموعه کمک می‎کند.
حسین آشکارکلائی متذکر شد: از این رو حمایت‎های مسئولان قوت قلبی است برای فرهنگیان که ان‌شاالله روز به روز بیشتر هم می‎شود.
کوروش امامی‎راد و محمد تیموری روسای دادگستری شهرستان رامیان و شهر خان‎به‎بین از دیگر مهمانان این مراسم بودند که با مثبت ارزیابی کردن نحوه همکاری دستگاه قضایی با آموزش و پرورش آمادگی خود را برای حمایت از فرهنگیان و اردوهای فرهنگی و آموزشی برابر ضوابط و مقررات اعلام داشتند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول