اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت؛

برگزاری جشن کتاب کودک در محمودآباد

خبرگزاری فارس: جشن کتاب کودک با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین خردسالان و کودکان به مناسبت هفته کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

برگزاری جشن کتاب کودک در محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، جشن کتاب کودک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد عنوان کرد: این جشن با حضور پرشور نونهالان مهد کودک‌های شهرستان همراه بود و در فضایی بسیار دیدنی و جذاب برگزار شد.
حمیدرضا کوزه‌گر تصریح کرد: در این مراسم نونهالان به کشیدن نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی پرداختند و خالق صحنه‌های زیبا و ماندگاری شدند.
کوزه‌گر همچنین از متنوع بودن این جشن خبر داد و گفت: علاوه بر نقاشی، قرائت شعر کودکانه و اجرای موسیقی کودکان از دیگر برنامه‌های این جشن بود و در پایان به تمام کودکان حاضر یک جلد کتاب داستان و یک جعبه مداد رنگی به رسم یادبود اهدا شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در نونهالان دانست.
به گزارش فارس، این جشن به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری مدیریت کتابخانه عمومی شهرستان محمودآباد برگزار شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول