اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات زنجان خبر داد:

اجرای برگردان و جا‌به‌جایی سایت‌های مخابرات زنجان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات زنجان گفت: اجرای برگردان و جابه‌جایی در سایت‌های مخابرات استان زنجان از امروز آغاز شد.

اجرای برگردان و جا‌به‌جایی سایت‌های مخابرات زنجان
ابوالفضل عسگربندلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از امروز جابه‌جایی شش سایت در استان زنجان آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 208 سایت در سال جاری جابه‌جا می‌شود، بیان کرد: این سایت‌ها قبل از جابه‌جایی توسط شرکت مخابرات استان زنجان تست و بازبینی می‌شوند.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه سایت‌های کارگاهی رجعین، قره‌بوطه و چروک جابه‌جا می‌شوند، اضافه کرد:‌ این سایت‌ها دهستان قره‌بوطه، جاده ترانزیت زنجان و تبریز و روستای رجعین را زیر پوشش قرار داده است.
وی  ادامه داد: BTS سایت‌های قره‌بوطه، رجعین و ترانزیت نیز سایت چروک، ترانزیت زنجان ـ تبریز، رجعین و قولی قصا را پوشش می‌دهد.
عسگربندلو با اشاره به اینکه سایت BTS تیر پارک نیز شامل سایت‌هایی در جاده ترانزیت زنجان ـ تبریز، رجعین و قولی قصاست، افزود: مناطق قولی قصا و جاده ترانزیت زنجان ـ تبریز را پوشش می‌دهد.
وی با بیان اینکه سایت ایده‌لو نیز جابه‌جا می‌شود،‌ بیان کرد: این سایت نیز جاده ترانزیت زنجان ـ تبریز، قولی قصا و ایده‌لو را پوشش می‌دهد.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان با اشاره به اینکه سایت‌ سیف‌آباد نیز جا‌به‌جا می‌شود،‌ اظهار داشت:‌ این سایت نیز مناطقی چون سیف‌آباد، ایده‌لو و جاده ترانزیت زنجان ـ تبریز را پوشش می‌دهد.
وی با بیان اینکه سایت دولاناب نیز از جمله سایت‌های مورد نظر به منظور جا‌به‌جایی توسط شرکت مخابرات استان زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: این سایت نیز روستای دولاناب و جاده ترانزیت تبریز ـ زنجان را زیر پوشش قرار می‌دهد.
عسگر بندلو با تاکید بر اینکه سایت باغلوجه ‌سردار نیز از سایت‌های مورد نظر به منظور جا‌به‌جایی در هفته جاری محسوب می‌شود، اضافه کرد:‌ این سایت نیز مناطقی چون باغلوجه ‌سردار،‌ دولاناب و جاده ترانزیت زنجان – تبریز را پوشش می‌دهد.
وی تصریح کرد:‌ سایت روستای کناوند نیز کناوند، سیف‌آباد و ترانزیت زنجان ـ تبریز را پوشش می‌دهد.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه سایت نیک‌پی نیز توسط شرکت مخابرات استان زنجان جابه‌جا می‌شود، یادآور شد: مناطق زیر پوشش این سایت نیز اسفجین، نیک‌پی و جاده ترانزیت زنجان – تبریز است.
وی به سایت اسفجین نیز به عنوان یکی از سایت‌های مورد نظر شرکت مخابرات استان زنجان به منظور جابه‌جایی در هفته جاری محسوب می‌شود، اشاره کرد و افزود: اسفجین، کناوند و جاده ترانزیت تبریز ـ زنجان زیر پوشش این سایت قرار می‌گیرند.
عسگر بندلو گفت: عملیات جابه‌جایی و برگردان این سایت‌ها تا 11 آبان سال جاری به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول