اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

30 آبان ماه؛

مراسم خداحافظی با بلیت کاغذی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: اختتامیه جشنواره خداحافظی با بلیت کاغذی با تقدیر از 18 اثر برگزیده 30 آبان در مشهد برگزار می‌شود.

مراسم خداحافظی با بلیت کاغذی در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، مهدی خجسته اظهار داشت: فراخوان خداحافظی با بلیت کاغذی با مشارکت چشمگیر زائران و مجاوران همراه بود.
خجسته افزود: این فراخوان از 15تیر تا 28 شهریور شامل شش آیتم پیامک، خاطره نویسی، عکس و بلیت قدیمی، طرح، پوستر و کاریکاتور، نقاشی کودکان و شعر و طنز بود.
وی به مشارکت قابل توجه شهروندان و حتی زائران از استان‌های مختلف کشور نظیر مازندران، اصفهان، تهران، سمنان و ...اشاره کرد و گفت: تعداد آثار، کار انتخاب را برای داوران مشکل کرده بود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ضمن تشکر از همه کسانی که در این فراخوان حضور پیدا کردند ادامه داد: 800 اثر در این شش آیتم به دبیرخانه این جشنواره رسید و از بین این آثار 135پیامک، 16خاطره و داستان، 30 مجموعه بلیت و عکس قدیمی، هشت طرح و پوستر، 12کاریکاتور، 45 نقاشی کودکان و 21شعر طنز به مرحله داوری نهایی که متشکل از داورانی از سازمان فرهنگی شهرداری و سازمان اتوبوسرانی مشهد بودند راه یافت.
وی به برگزاری اختتامیه جشنواره بلیت کاغذی در آخرین روز آبان ماه اشاره کرد و گفت: در این مراسم از صاحبان آثاری که به مرحله نهایی راه یافتند دعوت به عمل آمده و پس از برگزاری مراسمی با حضور مدیران و مسئولان شهری علاوه بر اهدای لوح به همه این افراد، در هر بخش به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

*آسفالت مسیرهای ویژه اتوبوس در مشهد ترمیم و بهسازی می‌شود
به دلیل تردد مداوم وسایل نقلیه عمومی در مسیرهای ویژه، آسفالت این مسیرها جمع و دست‌اندازهای بسیاری در آن ایجاد شده بود. این مسئله علاوه بر بروز صدمات مختلف به اتوبوس‌ها، نارضایتی شهروندان را نیز در پی داشته است.
مدیرعامل سازمان اظهار داشت: شرایط نامناسب آسفالت مسیرهای ویژه اتوبوس در شهر سبب شد درخواست ترمیم آسفالت این مسیرها به شهرداری مشهد ارائه شود.
خجسته ادامه داد: شهردار مشهد در این زمینه دستور بهسازی آسفالت مسیرهای ویژه را به دلیل جلوگیری از ایراد صدمه به اتوبوس‌ها و رضایت‌مندی مردم صادر کرد و هم اکنون عملیات آسفالت مسیر ویژه هم اکنون توسط سازمان عمران شهرداری در حال انجام است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول