اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار دامغان خبر داد:

اعزام 8 هزار دانش‌آموز سمنانی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دامغان اعلام کرد: 8 هزار دانش‌آموز از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‏شوند.

اعزام 8 هزار دانش‌آموز سمنانی به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس طاهران‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای این طرح اظهار داشت: در قالب درس آمادگی دفاعی و به منظور آشنایی با دفاع مقدس، 8 هزار دانش‌آموز دبیرستانی به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.
معاون فرماندار دامغان با بیان اینکه آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دلیر اسلام از اهداف این اردوهاست، افزود: در مجموع در سطح استان سمنان، تعداد 8 هزار دانش‌آموز به مدت چهار روز اعزام می‏شوند که از این تعداد 5 هزار نفر پسر و 3 هزار نفر دختر هستند.
معاون فرماندار دامغان در ادامه در خصوص نیازمندی های این سفر معنوی بیان داشت: نیروهای امدادی و راوی، روحانی، پاسدار و بسته‌های فرهنگی، تامین خودروی سبک و آمبولانس لازم است.
طاهران‏پور اضافه کرد: باید به گونه‏ای برنامه‌ریزی کنیم که کاروان بدون هیچ‏گونه سوانح جاده‌ای این سفر را به انجام برساند.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، همچنین به مناسبت دهه ولایت، پایگاه مقاومت قهرمان کربلا حوزه کوثر دامغان، اقدام به برگزاری اردوی زیارتی، سیاحتی مشهد مقدس در بین فعالان پایگاه به مدت سه روز کرد.
فرمانده پایگاه قهرمان کربلا حوزه کوثر دامغان گفت: یک کاروان از بسیجیان فعال این پایگاه به مدت سه روز عازم اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس شد.
فاطمه جلالوند هدف از برگزاری این اردو را تقدیر از بسیجیان فعالی که به طور منظم در جلسات پایگاهی و برنامه‌هایی که از طرف پایگاه و حوزه کوثر برگزار می‌شد، عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول