اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار مازندران:

برنامه‌ریزی سواحل 12 ماهه باشد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران بر استفاده 12 ماهه از ساحل تاکید کرد.

برنامه‌ریزی سواحل 12 ماهه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عیسی هاشمی حیدری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه کمیته تامین زیرساخت و امکانات سواحل در استانداری مازندران اظهار داشت: ساحل و دریا یک ظرفیت است.
وی افزود: نگاه به دریا  هنوز نگاه صرف شنا است.
هاشمی با اشاره به اینکه در تصمیم‌گیری‌ها، این نگاه باید اولویت نخست باشد، ادامه داد: در واقع دریا فرصتی برای همه زمان‌ها است.
این مسئول با بیان اینکه زیرساخت‌ها را باید برای نگاه کلی ایجاد کرد، گفت: می‌توانیم ورزش‌های مختلف آبی در سواحل داشته باشیم.
هاشمی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های سواحل، تصریح کرد: توسعه استان در راستای توسعه گردشگری است و زیرساخت‌ها باید فراهم شود.
وی یادآور شد: با توجه به زیرساخت‌هایی که ما آماده می‌کنیم، کمیته فرهنگی و اجتماعی هم می‌تواند برنامه‌ریزی و مانور داشته باشد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره آماده سازی بستر برای استفاده مردم از نعمات طبیعی، خاطرنشان کرد: باید این بستر را آماده کنیم و اقتصاد گردشگری را توسعه دهیم.
این مسئول با بیان اینکه ایجاد زیرساخت صرفا نصب چادر برزنت و میله نیست، گفت: باید فضای وسیع‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.
هاشمی با اشاره به اینکه باید از ساحل به صورت 12 ماهه استفاده کرد، افزود: می‌توانیم زمینه شادی و نشاط مردم کشور را در مازندران فراهم کنیم.
معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان با اشاره به اینکه اقبال در قسمت غربی استان به دریا بیشتر است اذعان داشت: باید زیرساخت‌ها را در شرق استان هم آماده کنیم تا از دریا استفاده شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول