اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار آذربایجان غربی:

تولیدکننده‌های داخلی حمایت شوند

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید بیش از بیش تولیدکننده‌های داخلی مورد حمایت قرار بگیرند.

تولیدکننده‌های داخلی حمایت شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلام‌رضا دیزج‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها اظهار داشت: همه مسئولان باید بخشنامه هیات دولت در ارتباط با حمایت از تولیدات داخلی را مورد توجه قرار دهند و به طور جدی برای اجرای مصوبات این بخشنامه بسترسازی کنند.
وی افزود: با حمایت از تولیدکننده‌های داخلی، برای جوانان در همه زمینه‌ها فرصت‌های شغلی ایجاد می‌شود از این رو باید برای محقق شدن مواد این بخشنامه بیش از بیش برنامه‌ریزی و سیاستگذاری شود.
این مسئول به تاثیر اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بر صادرات اشاره کرد و گفت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در حوزه صادرات نیز تاثیرگذار خواهد بود و اثرات مثبت آن در میان‌مدت خود را نشان می‌دهد پس اگر مسئولان همچنان به اجرای مطلوب آن تداوم دهند انتظار می‌رود در این حوزه رویدادهای مطلوبی شاهد شویم.
وی در ادامه پیگیری بیشتر مسئولان از روند اجرای قانون فوق را خواستار شد و گفت: برای اجرای مطلوب این قانون باید در حوزه‌های تولید، کشاورزی و صنایع نظارت دقیق‌تری اعمال شود تا به دنبال آن با به کار بستن راهکارهای مناسب موانع و تبعات منفی در این حوزه برطرف شود.
این مسئول هدف از اجرای قانون را واقعی کردن قیمت‌ها عنوان کرد و افزود: افزایش قیمت‌ها مساوی با واقعی شدن قیمت‌ها نیست بلکه هدف از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها رسیدن به قیمت واقعی کالاها است که برای عملی شدن آن باید تلاش شود.
وی گفت: باید اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد تا واقعی شدن قیمت‌ها، افزایش قیمت تلقی نشود و در این راستا باید مسئولان واحدهای اطلاع‌رسانی و اصحاب قلم وارد عمل شوند.
جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌های آذربایجان غربی در راستای اجرای اثربخش قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و با هدف بررسی آخرین تحولات صورت گرفته در استان، تشکیل شد و در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد ارائه دادند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول