اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با ماه محرم صورت می‌گیرد؛

اعزام 4 هزار مبلغ به سراسر کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 4 هزار نفر مبلغ همزمان با ایام محرم به سراسر کشور خبر داد.

اعزام 4 هزار مبلغ به سراسر کشور
حجت‌الاسلام احمد پاک‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان و ایام فاطمیه اظهار کرد: با توجه به فرمایش نماینده ولی فقیه بحث مدیریت اعزام استان‌ها بر عهده اداره‌کل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون مبلغانی که با سازمان اوقاف مشارکت دارند و از سوی این سازمان در استان‌ها مامور به امر تبلیغ هستند، شناسایی شده‌اند.
مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بالغ بر 4 هزار نفر در ماه محرم اعزام می‌شوند، گفت: از این تعداد هزار و 500 نفر از مبلغان استان قم هستند و از ابتدای ماه محرم تا عاشورا در مناطق تبلیغی حضور دارند.
وی تصریح کرد: مبلغان اعزامی در ماه محرم با اولویت امامزادگان، بقاع متبرکه و سپس در مناطق محروم، مساجد و تکایا به اجرای برنامه‌های تبلیغی می‌پردازند.
پاک‌نهاد با اشاره به فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی گفت: مبلغان در ایام تبلیغ نسبت به تبلیغ چهره به چهره، مشاوره و برپایی نمایشگاه‌ها اهتمام دارند.
وی با اشاره به ارائه آموزش به مبلغان گفت: همایش توجیهی و سراسری برای مبلغان پیش از اعزام برگزار و ره توشه تبلیغی در بین آنها توزیع می‌‌شود.
مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سه دوره آموزش تبلیغ تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: این دوره‌ها به صورت متمرکز و تخصصی با موضوعات مختلف در اردوگاه فدک مشهد در قالب گروه‌های 120 نفره برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مباحثی مانند روانشناسی تبلیغ، مشاوره و تبلیغ، مهدویت و شبهات، مسیحیت، آشنایی با مسیحیت و شبهات آنها، کارگاه وقف و بیان احکام وقف، بصیرت‌افزایی و جلسات اخلاق در دوره‌های آموزشی مورد بحث قرار می‌گیرد.
پاک‌نهاد عنوان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا برخی از دوره‌های آموزشی غیرحضوری را برای مبلغان راه‌اندازی کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول