اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور؛

تیم پیام نور تهران قهرمان شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور تهرانی‌ها به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافتند.

تیم پیام نور تهران قهرمان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور شب گذشته با اعلام قهرمانی استان تهران در این دوره از رقابت‌ها به پایان رسید.
معاون فنی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور در مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه 2 هزار دانشجوی پیام نور 31 استان کشور در 9 رشته ورزشی به مدت 9 روز در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: تهرانی‌ها طی یک هفته رقابت تنگاتنگ اول شدند.
محمد عظیم‌نژاد تصریح کرد:  تیم تهرانی‌ در این رقابت‌ها با کسب 188 امتیاز به رتبه اول،  تیم مازندرانی با 143 امتیاز و تیم اصفهان با کسب 86 امتیاز به مقام سوم رسیدند.
معاون فنی المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور در ادامه با اعلام قهرمانی تیم همدان در رشته جودو، نائب قهرمانی خراسان شمالی و مقام مشترک سومی تهران و مازندران خاطرنشان کرد: برای نخستین بار و در رشته رزمی جودو تمامی امتیازهای دو تیم مازندران و تهران یکسان بود و این دو تیم مشترکا سوم شدند.
عظیم‌نژاد در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات شنا، کاراته و تکواندو در دور دوم بازی‌های المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور در ساری عنوان کرد: در روزهای پایانی این رقابت‌ها و در رشته شنا تیم‌های تهران، قزوین و مازندران به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: مازندرانی‌ها در رشته کاراته موفق به دریافت مدال طلای این رقابت‌ها شدند و تیم های فارس و زنجان به ترتیب درمقام‌های دوم و سوم، قرار گرفتند.
معاون فنی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور کشور در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم استان البرز در رشته تکواندو اذعان داشت: تیم‌های استان اصفهان و تهران نیز در این رشته ورزشی به ترتیب دوم وسوم شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول