اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ پیام‌نور مازندران:

جوانان امروزی با نسل جوان اول انقلاب فاصله‌ای ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های پیام نور مازندران گفت: جوانان امروزی با نسل جوان اول انقلاب فاصله‌ای ندارند.

جوانان امروزی با نسل جوان اول انقلاب فاصله‌ای ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ولی‌الله مرادیان شب گذشته در آیین اختتامیه پنجمین المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور کشور در ساری اظهار داشت: المپیاد پنجم دانشجویان کشور در ساری خاطرات خوب و به یادماندنی را برای دانشجویان و مسئولان کشور به همراه داشته است.
وی با اشاره به شعار این دوره از رقابت‌ها گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری در مورد ورزش و اشاره به امر "تحصیل، تهذیب و ورزش" باید بیانات معظم له را در همه امور ره توشه خود قرار دهیم تا زندگی سعادتمند مادی و معنوی را برای خود رقم بزنیم.
این مسئول با اعلام اینکه گاهی اوقات در حوزه‌های علمیه با نگاه به جوانان امروزی ابراز ناامیدی می‌شود، یادآور شد: جوانان امروزی با جوانان دهه نخست انقلاب هیچ تفاوتی ندارند و اگر منتقدان این صحنه‌های برتر علمی و ورزشی را ببینند به جوانان ما افتخار می‌کنند.
مرادیان با اشاره به ایجاد برنامه های فرهنگی در بین امورات دانشجویی بیان داشت: باید در برنامه‌های آینده بحث دین، مذهب و فرهنگ را در برنامه‌ها داشته باشیم و نشست‌های دینی، فرهنگی و مذهبی بین مسئولان اندیشیده شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های پیام نور مازندران در توصیه‌ای به دانشجویان ورزشکار پیام نوری خاطرنشان کرد: معنویت را در امورمان جدی بگیریم و همانند برنامه‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی داشته باشیم.
مرادیان با تاکید اینکه تمام تلاش ما بر آن بود که بتوانیم فضایی شاد و مفرح را برای همه عوامل مهیا کنیم، اذعان داشت: ورزش دانشجویی در المپیاد باعث شد که علاوه بر تهذیب نفس، دوستی خوبی برای اعضای دانشجو ایجاد شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول