اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه تویسرکان:

آذریایجان با تصویب ممنوعیت تبلیغ شیعه سقوطش را رقم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: دولت آذریایجان با تصویب ممنوعیت تبلیغ شیعه سقوط خود را رقم زده است.

آذریایجان با تصویب ممنوعیت تبلیغ شیعه سقوطش را رقم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به 24 ذی‌الحجه روز نزول سه آیه قرآن کریم اظهار کرد: این روز، روز نزول آیه مباهله رسول گرامی اسلام، نزول آیه ولایت و خاتم‌بخشی حضرت علی (ع) و روز نزول آیه تطهیر است.
وی گفت: در آیه ولایت آمده که ولی شما مؤمنین، خدا، رسول او و کسانی که ایمان آورده و در هنگام نماز زکات می‌دهند که این امر مختص امام علی (ع) بوده که در نماز و زکات خود صد درصد اخلاص داشته است.
امام جمعه شهر تویسرکان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه دولت آذربایجان با حرکت اخیر خود و تصویب ممنوعیت تبلیغ شیعه سقوط خود را رقم می‌زند، اضافه کرد: دولت آذربایجان اخیراً قانونی را تصویب کرده که تبلیغ تشیع توسط روحانیون، مداحان و علمای دیگر کشورها ممنوع اعلام شده است.
وی گفت: در صورت تبلیغ از پنج سال زندان و یا جریمه نقدی محکوم می‌شوند و این امر در حالی صورت می‌گیرد که 98 درصد جمعیت این کشور مسلمان و اکثراً شیعه هستند.
ارزنده ادامه داد: در حالی که کمیته امور دینی این کشور مجوز تبلیغ به مسیحیان، یهودیان و حتی شیطان‌پرستان را داده است.
وی با اشاره به برگزاری همایش پیرغلامان در استان آن را یک حرکت پسندیده دانست و بیان کرد: از برگزاری این همایش تقدیر می‌کنم اما این همایش نباید یک همایش نمایشی باشد و به جمع شدن عده‌ای ختم شود بلکه باید به تمام افراد حاضر در این مراسم القا شود که مراسم اباعبدالله (ع) باید همراه با شور و شعور باشد.
امام جمعه تویسرکان افزود: همچنین باید این را به خوبی نهادینه کرد کسانی که امام را به شهادت رسانده‌اند کسانی بودند که ادعای دیانت و رهبری جهان اسلام را داشتند اما در حقیقت شمشیر خود را علیه اسلام تیز کرده و امام را به شهادت رساندند.
وی در پایان برگزاری جشنواره تئاتر کودک را خوب ارزیابی کرد و گفت: وقتی کاری خوب انجام می‌شود باید تشکر کرد همانطور که اگر کاری نادرست انجام شود باید جلوی آن را گرفت، ما نمی‌گوییم نقصی نبوده شاید هم بوده و ما نیز اطلاع داریم ولی باید برای تلاش صورت گرفته به منظور حل مشکلات قبلی در جشنواره‌ها تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول