اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اتفاق افتاد؛

طوفان نفت و گاز گچساران در 10 دقیقه پایانی

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران در 10 دقیقه پایانی بازی موفق به شکست تیم قدرتمند شهرداری اردبیل شد.

طوفان نفت و گاز گچساران در 10 دقیقه پایانی
به گزارش خبرگزاری فارس گچساران، از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته هشتم این رقابت‌ها یک مسابقه بین تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهرداری اردبیل در ورزشگاه نفت گچساران و با حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
در این مسابقه که تیم نفت گچساران برای باقی ماندن در کورس صدرنشینی نیاز مبرم به هر سه امتیاز این دیدار داشت، خیلی زودتر از آن‌که فکرش را می‌کرد دروازه خود را توسط بازیکنان حریف باز شده دید.
در دقیقه ششم بازی سیامک نعمتی بازیکن شهرداری اردبیل از روی غفلت مدافعین نفت توانست توپ را برخلاف جریان بازی وارد دروازه تیم میزبان کند.
بعد از این گل تیم شهرداری اردبیل با ارائه یک بازی مستقیم و تجمع در زمین خودی سعی در حفظ  نتیجه و کسب سه امتیاز را داشت که تا پایان نیمه نخست با استفاده از پرسینگ در دفاع و حمله در این کار موفق عمل کرد. 
با آغاز نیمه دوم و بعد از صحبت‌های مربیان هر دو تیم در رختکن با بازیکنان، این نفت و گاز گچساران بود که فشار زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید.
آنچه که در تاکتیک تیمی نفت گچساران به چشم می‌آمد کشیدن بازی به کناره‌ها و ارسال‌های متعدد بود که سعی در وادار کردن حریف به اشتباه در این زمینه بود، چرا که شهرداری اردبیل با متمرکز کردن سه هافبک دفاعی در میانه میدان عملا راه نفوذ حریف را در این جناح بسته بود.
سرانجام فشارهای متعدد نفت و گاز سبب شد تا در دقایق انتهایی بازی شهرداری اردبیل یکی از بازیکنان خود را به دلیل خشونت از دست بدهد که بعد از اخراج بازیکن حریف، نفت و گاز گچساران بازی را در دست گرفت و در دقیقه 81 از روی سانتر نبی‌الله اسدی روی دروازه حریف فخرالدین شهرویی با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند.
در ادامه تیم میزبان برای گرفتن هر سه امتیاز به فشار خود روی دروازه حریف ادامه داد و نتیجه این بازی هجومی در دقایق پایانی گل نبی‌الله اسدی با ضربه چیپ از روی ضربه ایستگاهی بود که با این گل دقیقه 94 به دست تماشاگران گچسارانی شادمان به خانه‌های خود بازگشتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول