اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اجرای تفاهمنامه سازمان ثبت و اوقاف اصفهان؛

موقوفه‌های موجود در اصفهان سند‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با اجرای کامل تفاهمنامه سازمان ثبت و اوقاف اصفهان تا پایان برنامه پنج‌‌ساله توسعه تمام موقوفه‌های موجود در سطح استان سند‌دار می‌شوند.

موقوفه‌های موجود در اصفهان سند‌دار می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی ظهر امروز در نخستین دوره آموزشی امور ثبتی ویژه کارشناسان ثبتی و حقوقی این اداره اظهار داشت: در حال حاضر این دوره آموزشی برای نخستین بار در سطح کشور از 25 آبان ماه جاری به مدت سه روز در سطح ادارات اوقاف و امور خیریه استان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: برگزاری این برنامه پیرو تفاهمنامه‌ای میان سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت مبنی بر تسهیل در انجام امور ثبتی موقوفه‌های موجود در اصفهان صورت گرفته است.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به مفاد این تفاهمنامه تصریح کرد: حضور کارمندان این اداره در ثبت و بررسی وضعیت ثبتی پرونده‌های مربوط به این موقوفه‌ها از مهم‌ترین مفاد این تفاهمنامه محسوب می‌شود.
وی به ضرورت آشنایی این کارشناسان با این موضوعات اشاره کرد و ادامه داد: این دوره آموزشی در راستای این موضوع در استان در حال برگزاری است و برگزاری آن در اصفهان در تمام کشور اهمیت بسیاری دارد.
نقدعلی تاکید کرد: در این برنامه از اساتید با تجربه و متخصص به منظور آموزش کارشناسان ثبتی و حقوقی اوقاف و امور خیریه استان استفاده می‌شود.
وی به تعداد افراد شرکت‌کننده در این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: در این برنامه آموزشی 30 نفر از کارشناسان ثبتی و حقوقی این اداره از سراسر استان حضور دارند.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به نتایج اجرای این دوره‌های آموزشی اضافه کرد: استمرار این دوره‌ها در راستای سند‌دار شدن موقوفه‌های موجود در سطح استان نقش موثری دارد و با تحقق این موضوع امور ثبتی موقوفه‌ها به صورت سریع‌تر صورت می‌گیرد.
وی گفت: افزایش تفاهم و تعامل میان کارمندان اداره ثبت و ادارات اوقاف و امور خیریه یکی دیگر از مهم‌ترین نتایج اجرای این دوره آموزشی است.
نقدعلی اظهار داشت: با اجرای کامل تفاهمنامه سازمان ثبت و اوقاف اصفهان تا پایان برنامه پنج‌‌ساله توسعه تمام موقوفه‌های موجود در سطح استان سند‌دار می‌شوند.
وی به یکی از مهم‌ترین اهداف این اداره اشاره کرد و افزود: سند‌دار شدن تمام موقوفه‌ها از مهم‌ترین اهداف این اداره محسوب می‌شود و تمام متولیان اجرای این برنامه باید در راستای تحقق این موضوع همکاری کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول