اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه سمنان:

سپاه در کنار مساجد پایگاه مقاومت می‏سازد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان اعلام کرد: سپاه بر اساس برنامه‏ای مدون، در کنار مساجد پایگاه مقاومت می‏سازد.

سپاه در کنار مساجد پایگاه مقاومت می‏سازد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏نقی همتی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه امام رضا (ع) حوزه خاتم‏الانبیا که در مکان این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های راهبردی سپاه، ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار مساجد است.
وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج نباید از مسجد جدا شوند و باید از فضا و ظرفیت مسجد استفاده کنند.
همتی با بیان اینکه فعالیت پایگاه و مسجد در حقیقت واحد است و هر این دو مجموعه باید داخل یک محوطه باشند، اظهار داشت: تعامل و هماهنگی بین هیئت امنای مساجد و فرمانده پایگاه‌ها سبب موفقیت روزافزون می‌شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های مهم سپاه تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و پایگاه‌هاست، تصریح کرد: در این شوراها، امام جماعت مسجد به عنوان مسئول و فرمانده پایگاه به عنوان دبیر شورا فعالیت می‌کنند.
همتی خاطرنشان کرد: ‌یکی از وظایف اصلی این شوراها، فراگیر کردن امر به معروف در سطح جامعه است.
وی عنوان کرد: هدف اصلی دشمنان اسلام، مقابله با تفکر اسلام ناب محمدی (ص) و مذهب انقلابی شیعه است و آنها قصد ریشه‌کن کردن اسلام را دارند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان تاکید کرد: امروز دشمن از مردم و بسیج می‌ترسد و با توجه به صحبت رئیس جمهور آمریکا که گفته گزینه حمله نظامی به ایران هنوز روی میز ما قرار دارد، دشمن از قدرت و ابهت نظامی ایران واهمه دارد وگرنه برای حمله به ایران لحظه‌ای درنگ نمی‏کرد.
همتی ادامه داد: بزرگ‏ترین ظرفیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و بنیان‏گذار انقلاب اسلامی ایران، انقلاب را به متن مردم بردند و تداوم انقلاب وابسته به حضور مردم در صحنه است.
ساختمان پایگاه امام رضا (ع) جنب مسجد رضا در کوی‏ رضوان سمنان، با حضور نمازگزاران و بسیجیان این مسجد و پایگاه افتتاح شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول