اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس:

ارتباط موثر دستگاه‌های نظارتی از ایجاد ناعدالتی‌ جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، وجود ارتباط بین دستگاه‌های نظارتی را موجب جلوگیری از ناعدالتی‌ در کشور عنوان کرد.

ارتباط موثر دستگاه‌های نظارتی از ایجاد ناعدالتی‌ جلوگیری می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اقبال محمدی امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: باید بر آسیب‌شناسی در زمینه‌های مختلف به ویژه در بخش سرمایه‌گذاری توجه بیشتری شود.
وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه پنج ساله توسعه و سند چشم‌انداز همه دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت و انجام دستورالعمل‌های ابلاغ شده هستند.
وی عنوان کرد: انتظار داریم سازمان بازرسی و دیوان محاسبات با دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای ارتباط برقرار کنند که پرونده‌ای منجر به متهم یا مجرم شناخته شدن فردی نشود.
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هشدارهای سازمان بازرسی به ویژه در سیستم بانکی توجه می‌شد، امروز با هجمه‌های دشمنان در این رابطه مواجه نمی‌شدیم.
محمدی در ادامه بر بحث عدالت، سرمایه‌گذاری و توزیع عادلانه اعتبارات توسط دولت عدالت‌خواه در استان‌های کم ‌برخوردار تاکید کرد.
وی عنوان کرد: اگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با نظرات و تذکرات کارشناسان سازمان بازرسی همراه بوده و به آنها توجه کنند رضایت ‌نسبی در بین مردم فراهم خواهد شد.
وی اظهار داشت: با انجام صحیح وظایف محوله و داشتن انسجام و هماهنگی بیشتر آنچه مدنظر قرآن و نظام اسلامی است در کشورمان تحقق پیدا خواهد کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در حال حاضر اعتماد و امنیت لازم در بین مردم و دستگاه های اجرای استان حاکم است.
محمدی ادامه داد: امیدواریم در کردستان شاهد حداقل پرونده در زمینه تخلفات باشیم و بستری برای توزیع عادلانه سرمایه‌گذاری در این استان فراهم شود.
وی بر استفاده از نیروی بومی و توان کارشناسان کردستانی در سازمان بازرسی تاکید کرد و افزود: نیروهای توانمندی در این استان وجود دارند که سازمان بازرسی می‌تواند از آنها بهره بگیرد.
وی تصریح کرد: وجود ارتباط بین دستگاه‌های نظارتی موجب جلوگیری از ناعدالتی‌ها و کاهش آن در جامعه خواهد شد، لذا ما خواستار برقراری ارتباطی تنگاتنگ بین این دستگاه‌ها هستیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول