اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد فیروزکوه:

دانشگاه آزاد اسلامی خود را سرباز ولایت می‌داند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را سرباز ولایت می‌داند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان تا تحقق حکومت جهانی اسلام از پای نخواهد نشست.

دانشگاه آزاد اسلامی خود را سرباز ولایت می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، نقی شجاع در مراسمی که همزمان با هفته دولت برگزار شد، به برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در کشور اظهار داشت: امروز دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن بر هر مرد و زن آزاده‌ای واجب است.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان از استاد و دانشجو گرفته تا پرسنل خدوم دانشگاهی امسال همگام با سراسر جهان اسلام و در لبیک به فرمان خمینی کبیر (ره) در زنده نگه داشتن روز قدس تا حذف کامل اشغالگران قبله اول مسلمین به صورت هماهنگ ضمن حضور در راهپیمایی یوم‏الله روز جهانی قدس، یک‏صدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و این جای تقدیر دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: در این راهپیمایی عظیم همچنین ده‏ها بنر، پلاکارد و پارچه‏نوشته با مضامین آزادی قدس شریف و اتحاد جهان اسلام توسط دانشگاهیان واحد فیروزکوه نصب شد و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی نیز توسط اساتید، دانشجویان و پرسنل این واحد دانشگاهی به آتش کشیده شد.

شجاع ادامه داد: در این راهپیمایی عظیم مردمی، دانشگاهیان یک بار دیگر به جهان اسلام اعلام کردند که برای آزادی قدس شریف از چنگال اشغالگران هیچ‏گاه از پای نخواهند نشست و آماده هستند تا آخرین قطره خون خود را با فرمان ولی امر مسلمین جهان فدای اسلام عزیز کنند.

وی گفت: امروز باید جهان اسلام از تفرقه و چنددستگی بپرهیزد و با اتحاد و انسجام تا آزادی قدس شریف به رهبری واحد مقام معظم رهبری حرکت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را سرباز ولایت می‌داند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان تا تحقق حکومت جهانی اسلام از پای نخواهد نشست.

شجاع ضمن سخنانی که با حضور اقشار مختلف دانشگاهی در مسجد سیدالشهدا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن بر هر مرد و زن آزاده‌ای واجب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اضافه کرد: بعد از جنگ جهانی دوم دول غربی به خصوص انگلیس با یک طراحی دقیق ضمن اشغال اراضی فلسطینی، اقدام به تشکیل دولت جعلی اسرائیل کردند و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.

شجاع بیان داشت: کشتار و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی مسلمان و تخریب مسجدالاقصی، قبله اول مسلمین جهان از جمله این جنایات است که روزانه همچنان ادامه دارد.

وی نگاه درست حضرت امام خمینی(ره) در تعیین روز جهانی قدس با هدف اتحاد جهان اسلام علیه این اشغالگری سازماندهی شده را بسیار با ارزش و مهم دانست و ادامه داد: تحولات اخیر منطقه و کشورهای اسلامی ثابت کرد که اگر حکومت‌های دست نشانده کنار روند، مردم جهان اسلام به صورت خودجوش و یک‏صدا با ندای خمینی کبیر ندای مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: به امید خدا این تحولات به نابودی دولت غاصب صهیونیستی و تشکیل حکومت مستقل فلسطینی در تمامی اراضی اشغالی خواهد انجامید.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول