اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه خراسان شمالی:

زنجیر چرخ در گردنه‌های خراسان شمالی الزامیست

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی خراسان شمالی الزامی شد.

زنجیر چرخ در گردنه‌های خراسان شمالی الزامیست
غلامحسین‌علی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به بارش‌ها در مناطق کوهستانی و برف گیر خراسان شمالی از اواسط هفته جاری اظهار داشت: بر همین اساس رانندگان حتماً باید وسائط نقلیه خود را به لوازم ایمنی و لاستیک یخ شکن مجهز کنند.
وی‌ با بیان اینکه محورهای خراسان شمالی هم اکنون دارای ترافیک روان هستند، بر رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان به هنگام تردد در محورهای این استان تاکید کرد.
حسین‌زاده یادآور شد: هم اکنون اکیپ‌های پلیس راه در محورهای ارتباطی این استان استقرار داشته و بر ترافیک کنترل دارند.
مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه تمام محورهای ارتباطی استان باز بوده و رفت و آمد در محورها جریان دارد، از عموم رانندگان خواست تا برای جلوگیری از هر گونه حادثه با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
ابوالفضل باقرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد همچنین از ساماندهی 22 گروه راهداری برای استقرار در محورهای کوهستانی و گردنه‌های این استان خبر داد.
وی اظهار داشت: این گروه‌های راهداری با به کار گیری ماشین آلات راه‌سازی در نیمه دوم آذرماه در قالب طرح زمستانی در این مناطق حضور خواهند یافت.
خراسان شمالی با قرار گرفتن در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال از مناطق کوهستانی کشور به شمار می‌رود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول