اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار خلخال:

جایگاه‌داران سی‌ان‌جی بدهی خود را تسویه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: جایگاه‌داران باید بدهی خود را به شرکت گاز از بابت مصرف این انرژی تسویه کنند تا مشکل تعطیلی آنها نیز برطرف شود.

جایگاه‌داران سی‌ان‌جی بدهی خود را تسویه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان خلخال اظهار داشت: اگر این پرداختی‌ها به موقع و طبق تعرفه مشخص شده باشد مردم نیز در استفاده از فضای جایگاه‌های سی‌ان‌جی دچار مشکل نمی‌شوند.
وی با بیان این‌که تعطیلی مکرر آنها به دلیل بدهی و خرابی سبب نارضایتی مردم شده است، تصریح کرد: قرار است با تعیین و استقرار نیروهای فنی و تکنسین‌های مقیم در جایگاه‌های سی‌ان‌جی مشکلات ناشی از خرابی‌ها نیز برطرف شود.
عبداللهی به تعطیلی‌های همزمان جایگاه سی‌ان‌جی اشاره کرد و افزود: گاه تعطیلی هر سه جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان خلخال مردم به ویژه صاحبان خودروهای عمومی را با مشکلاتی مواجه می‌کند که انتظار داریم با بازرسی‌های مستمر ماهیانه و پرداخت به موقع بهای گاز مصرفی به گونه‌ای اقدام نشود تا خرابی هر سه جایگاه مردم منطقه را با مشکلاتی مواجه کند.
این مسئول ضرورت حمایت از شهرداری خلخال به عنوان جایگاه‌دار اصلی سوخت سی‌ان‌جی خاطر نشان کرد: برای جبران خسارت‌های ناشی از اختلاف و خطای دو کنتور گاز، شرکت گاز سعی می‌کند از اسپنسرهای خروجی استفاده کند تا مشکلات نیز به حداقل برسد.
فرماندار خلخال اضافه کرد: با این حرکت دیگر جایگاه‌داران مشکلی در ارایه خدمات شایسته به مردم نخواهند داشت چرا که پیش از این گاه به جای گاز، آب و هوا به جایگاه‌ها تحویل و جایگاه‌داران نیز بدون فیلتر ناخالصی گاز آنها را وارد خودروها می‌کردند که این مشکلاتی را به همراه آورده بود.
به گزارش فارس، در این جلسه ذبیح‌الله عبداللهی از افتتاح نخستین شهرک گردشگری خلخال با ویژگی‌های منحصر به فرد خبر داد.
عبداللهی ادامه داد: قرار است این پروژه با همکاری خوب میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری احداث و راه‌اندازی شود که در این شهرک مکان‌های خوبی برای تفریحات سالم در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این شهرک در 10 هکتار زمین و با داشتن امکانات رفاهی، تفریحی، اقامتی، فرهنگی، ورزشی، غذاخوری، پارکینگ و سالن‌های ورزش متعدد نظیر فوتبال، اسکی، موتورسواری و استخر شنا راه‌اندازی می‌شود.
عبداللهی از سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریالی برای احداث این شهرک جامع خبر داد و افزود: این پروژه در سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار خلخال اهداف راه‌اندازی این شهرک را توسعه و رونق دادن به گردشگری سلامت‌محور اعلام کرد.

 خلخال صاحب بازار میوه و تره‌بار می‌شود؛
در این جلسه رئیس اداره تعاون روستایی خلخال گفت: با تخریب انبار تعاون روستایی شهرستان خلخال صاحب بازار روز میوه و تره‌بار می‌شود.
شادمان منافی خاطر نشان کرد: این انبار یک هزار تنی به دلیل کهنه و فرسوده بودن بنای آن تخریب شده و قرار است در 12 غرفه بازار میوه و تره‌بار خلخال در آن جا ساماندهی شود.
وی تصریح کرد: این انبار مجهز به باسکول 60 تنی و برخی دیگر از امکانات است که بعد از انتقال بازار میوه و تره‌بار شهرستان می‌توان از این فضا نیز استفاده کرد.
رئیس اداره تعاون روستایی خلخال اضافه کرد: برای تکمیل و غرفه‌بندی و امتیاز بازار میوه و تره‌بار جدید در محوطه اداره تعاون شهرستان خلخال مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
شهروندان خلخالی در خیابان 22 بهمن این شهر همواره با مشکل بازار میوه و تره‌بار مواجه بوده و پارک خودروهای سنگین حمل میوه و وانت‌بارها سبب اختلال در ترافیک این خیابان شده بود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول