اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی؛

نظام سیاسی ایران امروز متعالی‌تر از گذشته شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر و پس از گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی نظام سیاسی ایران امروز متعالی‌تر از گذشته و انسجام و وحدت درونی ملت ایران بیشتر از گذشته شده است.

نظام سیاسی ایران امروز متعالی‌تر از گذشته شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از یک هزار و 34 جانباز 70 درصد به بالا و جمعی از خانواده معظم شهدای انقلاب و ایثار‌گران اظهار داشت: تحکیم و پایداری انقلاب اسلامی ایران با فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های چهره‌های نورانی انقلاب محقق شده است.
وی به جامعه ایثار‌گری استان اشاره کرد و افزود: روحیه ایثار و ایثار‌گری در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی موج می‌زند و وجود شهدا و ایثار‌گران بسیاری در سطح استان گویای نمونه بودن اصفهان در سطح کشور است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند هدایت به سوی امامت و ولایت است، تصریح کرد: در حال حاضر انسان‌ها بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند هدایت و رشد به سوی کمال هستند و تمام بشر به هدایت و راهنمایی نیاز دارند.
وی به انقلاب اسلامی ایران به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند برای ایرانیان اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با صحبت از ایثار و ایثار‌گری، شهادت و رشادت‌های مردم برای دفاع از کشور برای تمام ایرانیان و جهانیان یاد‌آور می‌شود.
ذاکر اصفهانی تاکید کرد: امروز و پس از گذشت چند دهه از انقلاب فضایی برای حاکمیت و تحقق ارزش‌های اسلامی در کشور فراهم شده است.
وی به 25 آبان ماه و اهمیت توجه به ارزش‌های این روز بزرگ در کشور اشاره کرد و بیان داشت: این روز و توجه به ایثار‌گری‌های شهدا و جانبازان در این روز بزرگ یک مفهوم ریشه‌دار است و ریشه در عمق تاریخ و پشتوانه فکری ایران دارد.
استاندار اصفهان با اشاره به معنویت و اعتقاد ایرانیان برای دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی اضافه کرد: 25 آبان و روز‌هایی مانند آن نقطه عطفی در تاریخ محسوب می‌شود و نگاه به این روز‌ها حاکی از پشتوانه فکری مردم از ارزش‌های ایرانی و اسلامی است.
وی به ضرورت حفظ ارزش‌های موجود در کشور اشاره کرد و گفت: هویت و ارزش‌های ایرانی باید در تمام زمینه‌ها حفظ شود و 25 آبان برآمده از هویت تاریخی ملت ایران است.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه نقطه اوج و تکامل تاریخ در 25 آبان شکل گرفته است، اظهار داشت: تمام این موضوعات در یک پنداشت اساسی و مفهوم تاریخی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی دارد.
وی به نگاه معرفت‌شناسانه و دینی مردم که باید به سوی حفظ ارزش‌های دینی موجود در کشور باشد، اشاره و اضافه کرد: تکامل ارزش‌های دینی و انقلابی کشور پس از گذشت سال‌ها از انقلاب متعالی‌تر و ارزشمند‌تر شده است و نگاه آرمانی و اعتقادی مردم اعتلا و ارتقا می‌یابد.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امروز جامعه ما بسیار متعالی‌تر از 100 سال گذشته است، تصریح کرد: در حال حاضر و پس از گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی جامعه ایران متعالی‌تر و تکامل‌یافته‌تر از گذشته است و انسجام و وحدت درونی ملت ایران بیشتر از گذشته شده است.
وی ادامه داد: نظام سیاسی امروز متعالی‌تر از گذشته شده است و جوانان با بیداری کامل برای دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی در سطح کشور گام بر می‌دارند.
ذاکر اصفهانی بیان داشت: هم‌اکنون پدیده انقلاب بسیار متعالی‌تر و ریشه‌دار‌تر از گذشته است و تمام مردم در مقابل بیداد‌گری‌های دشمنان از کشور دفاع می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول