اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان رضوی:

سرود تقویت روحیه تمدنی شهرستان‌هاست

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: هدف اصلی از تدوین سرود، هم‌افزایی و تقویت روحیه تمدنی و تدینی در شهرستا‌ن‌ها است.

سرود تقویت روحیه تمدنی شهرستان‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی عصر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از هشت سرود شهرستان‌های خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در محل استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: سرود شهرستان‌ها شناسنامه هویتی هر شهرستان است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در تمام سرودها باید به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، هویت ملی، فرهنگ ایثار و شهادت و مفاخر و انبیه تاریخی و صنایع هر شهرستان توجه شود این سرودها به شناسنامه هویتی هر شهرستان تبدیل می‌شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی از دیرباز مهد تمدن بوده است خاطرنشان کرد: به برکت وجود بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) امروز نیز به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی شناخته می‌شود.
صلاحی با بیان اینکه تدوین سرودهای شهرستان‌ها سبب هم‌افزایی شعرا، صاحب نظران، آهنگ‌سازان و ادیبان می‌شود ادامه داد: باید با این سرودها مردم شهرستان‌های استان خراسان رضوی به هویت خود بیشتر بیندیشند.
وی افزود: پس از اینکه سرودها در معرض قضاوت عموم قرار گرفت نسبت به تکمیل و اصلاح آنها مطابق با نظرات کارشناسی مردم اقدام خواهد شد تا در نهایت آنچه که شایسته این مردم است ارائه شود.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هرکاری که شروع می‌شود تکامل خود را نیز ادامه خواهد داد، تصریح کرد: هر شعری که سروده می‌شود وقتی به صحنه می‌آید نظرات مختلف بیان می‌شود و در نهایت کارهای بهتری آماده می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول