اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

یاسر هاشمی رفسنجانی خبرداد؛

تفاهم‏نامه‏ دانشگاه آزاد و قوه قضاییه در راستای کاهش جرائم اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از برقراری تفاهم‏نامه‏ای بلند‏مدت بین این دانشگاه و قوه قضاییه در راستای کاهش جرایم اجتماعی خبر داد.

تفاهم‏نامه‏ دانشگاه آزاد و قوه قضاییه در راستای کاهش جرائم اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یاسر هاشمی‏رفسنجانی ظهر امروز در نخستین همایش نقش دانش و دانشگاهیان در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‏های اجتماعی که با حضور هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، قائم مقام حوزه پیشگیری قوه قضاییه، جمعی از دانشجویان و اساتید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علمی و عملی کشور گام‏های موثری را برداشته است.
وی ادامه داد: این مرکز بزرگ علمی کشور تاکنون نزدیک به 80 هزار فرصت اشتغال در جامعه ایجاد کرده است.
هاشمی‏رفسنجانی تصریح کرد: علاوه بر این تعلیم و تربیت یک میلیون و 500 تن از فرزندان این مرز و بوم را می‏توان در ردیف دیگر گام‏‏های اشتغال‏زایی دانشگاه آزاد اسلامی قرار داد.
رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بدین ترتیب نمی‏توان از نقش بارز این مرکز ملی برای جلوگیری از وقوع جرایم و آسیب‏های اجتماعی گذشت.
وی از برقراری تفاهم‏نامه‏ای بلند‏مدت بین دانشگاه آزاد اسلامی و قوه قضاییه کشور در راستای کاهش جرایم اجتماعی خبر داد.
هاشمی‏رفسنجانی گفت: همه باید در مسیر کاهش علل و عوامل آسیب‏های اجتماعی تلاش جامعه داشته باشیم.
رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‏نامه‏ای بلند‏مدت با قوه قضاییه منعقد ساخت تا تاثیر بسزای خود را بیفزاید.
وی با اشاره به نحوه همکاری‏های آینده بین دانشگاه آزاد اسلامی و قوه قضاییه اظهار داشت: این دو نهاد در مسیر کاهش وقوع جرایم در جامعه همکاری‏های بسیاری خواهند داشت.
هاشمی‏رفسنجانی افزود: همایش امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تنها یکی از ده‏ها و صد‏ها برنامه و طرح مورد تاکید دانشگاه آزاد اسلامی و قوه قضاییه خواهد بود.
رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از انتخاب رودهن به عنوان دبیرخانه دائمی این همایش خبر داد و افزود: رودهن به دلیل ویژگی‏های بی‏نظیر نزدیکی به پایتخت و داشته‏های بالقوه علمی به عنوان محل دائمی دبیرخانه همایش پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‏های اجتماعی انتخاب خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم با اجرای طرح‏های مورد نظر قوه قضاییه و دانشگاه آزاد اسلامی محیطی سالم در مرکز علمی و به طبع آن جامعه ایجاد شود.
هاشمی‏رفسنجانی گفت: نتایجی که بتوان در آینده نه چندان دور به صورت آماری به مردم ارائه داد.
این همایش با سخنرانی دیگر مسئولان قوه قضاییه و دانشگاه آزاد ادامه یافت.
همچنین در این همایش از تنی چند از مسئولان قوه قضاییه و دانشگاه آزاد تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول