اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

کتاب زندگانی آیت‌الله نجومی رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: مراسم سالگرد آیت‌الله نجومی دانشمند بزرگوار و فقید جهان اسلام 26 آبانماه در مسجد بروجردی کرمانشاه برگزار می‌شود و از کتاب زندگانی وی رونمایی خواهد شد.

کتاب زندگانی آیت‌الله نجومی رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی در جلسه‌ای که به مناسبت بزرگداشت سالروز رحلت آیت‌الله نجومی در استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت آیت‌الله نجومی که وی را شخصیتی عالم، فاضل، درس ‌خوانده، زحمتکش و در عین حال قله هنری و هنرمند فقیه نامیدند، اظهار کرد: آیت‌الله نجومی شخصیتی والا،‌ دانشمند و فقیه عالم اسلام بود که رهبری از وی تجلیل کردند.
وی ادامه داد: ایت‌الله نجومی از جمله وزنه‌هایی است که مردم کرمانشاه و حتی ایران باید از وی الگوبرداری کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه اضافه کرد: آیت‌الله نجومی از مفاخر عالم اسلام است که با توجه به ریاضت‌هایی که در زمینه علم و دین متحمل شده باعث نورافشانی ملی و دینی برای مردم است.
منکرسی با تاکید به اینکه هر چه در زمینه اشاعه شخصیت آیت‌الله نجومی تلاش کنیم سرمایه‌ای برای آیندگان است، گفت: باید به بهترین نحو از  آثار این عالم بهره بگیریم.
وی تصریح کرد: ‌باید کسانی این عالم ربانی را معرفی کنند که خود از عالمان دینی و الگویی برای مردم باشند.
منکرسی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله نجومی افزود: در این مراسم ‌از کتاب زندگی آیت‌الله نجومی رونمایی می‌شود و نمایشگاه آثار وی به مدت یک هفته در مسجد معتضدی برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: مراسم سالگرد این دانشمند بزرگوار و فقید جهان اسلام در روز پنجشنبه 26 آبان‌ماه در مسجد بروجردی کرمانشاه برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به راهپیمایی 13 آبان‌ماه گفت: این مراسم در راستای مبارزه با استکبار جهانیان است و در این روز دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت سالروز شهادت دانش‌آموزان تهران، سفارت آمریکا را تسخیر کردند و 444 روز جاسوسان لانه جاسوسی را به اسارت درآوردند.
عباس سروری افزود: برگزاری مراسم 13 آبان همیشه باید به بهترین وجه باشد تا برای آیندگان الگو شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول