اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار نور:

پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است.

پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته بسیج شهرستان نور اظهار داشت: هر یک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت و ایمان باشند، بسیجی هستند.
وی ابراز داشت: بسیج  براساس ارزش‌های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن، این است که از اعتقاد میلیون‌ها انسان برخاسته است.
فرماندار نور تصریح کرد: زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می‌بینند، به بسیج گرایش می‌یابند.
مشایخی ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت را از ویژگی‌های بسیجیان ذکر کرد و گفت: بسیجیان در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده‌اند.
فرماندار نور با اشاره به اینکه امام همواره از بسیج و بسیجی نام می‌برد و افتخارش این بود که خود بسیجی است، ادامه داد: زمانی که تشکیل بسیج در مخیله هیچ کس رخ نمی‌داد حضرت امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید ورزیدند و با درایت بی‌نظیر خود در سال‌های سخت دفاع مقدس فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.
وی ادامه داد: با صدور این فرمان قشرهای گوناگون جامعه به یکپارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق شدند و قدرت مردم در پرتو تدبیر آن پیر فرزانه و پیوند الهی آنان با یکدیگر، نه تنها کشور را از رنج‌های جنگ نجات داد، بلکه بعد از جنگ نیز بسیج را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محکم‌ترین نهادهای کشور مطرح ساخت.
مشایخی به حضور بسیج در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: ریشه کنی فلج اطفال، ریشه کنی بیسوادی، طرح‌های عظیم صنعتی و سدسازی همه و همه با ورود بسیج انجام شد.
فرماندار نور با بیان اینکه بسیج تشکیلات صرف سازمانی نیست و مجموعه‌ای از پاکترین جوانان وطن است که بدون چشم داشت خدمات رسانی عمومی را در پیش گرفته و نهادی گسترده‌ای است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و کشور است.
وی بر حفظ جایگاه بسیج تاکید کرد و گفت: معرفی بسیج و آشنا کردن نسل جدید با فرهنگ بسیجی از جمله اموری است که باید در هفته بسیج به آن توجه جدی شود.
مشایخی از تشکیل کمیته های مختلف ستاد برگزاری هفته بسیج از جمله کمیته‌های پشتیبانی، فرهنگی، امنیت و انتظامی، بازرسی ، بهداشت و درمان در این هفته خبر داد و اذعان داشت: ادارات نسبت به آذین بندی و سنگربندی جلوی درب ادارات و برخی خدمات از جمله  بهداشتی درمانی به ویژه اعزام پزشک به مناطق محروم  نیز اقدام جدی داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول