اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

/بسیج کلمه‌ای به پهنای قرن/

همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج قاینات برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش ائمه جمعه، جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه در شهرستان قاینات برگزار شد.

همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج قاینات برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده ناحیه مقاومت قاین صبح امروز در این همایش که با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: وجود رهبر معظم انقلاب کشور ما را پویا و زنده نگه داشته است.
صفرعلی اسماعیلی ادامه داد: ما باید به صحبت‌ها و نصایح رهبری عمل کنیم و آن را در جامعه انتشار دهیم و آنچه امروز توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و می‌کند هدایت‌گری رهبر فرزانه انقلاب و حضور بسیجیان در صحنه است.
وی با تأکید بر اینکه مساجد ما باید یکه‌تاز در جهاد فرهنگی علیه دشمنان باشند، گفت: پایگاه‌ها و مساجد و روحانیت باید بر بصیرت بسیجیان بیفزاید، بسیجیان ما باید آگاه و روشن باشند و با دسیسه‌های دشمن در پبشبرد هدف خود با استفاده از جنگ نرم آماده و آگاه باشند و مساجد به عنوان سنگرهای مستحکمی در مقابل تهاجم فرهنگی است. به گفته حضرت امام مساجد سنگر است و باید آن را حفظ کنیم.
اسماعیلی یکی از اهداف اصلی بسیج و پایگاه‌های بسیج و هیئت امنای مساجد را ارتباط نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب و امام راحل دانست و گفت: امامان جماعت و مسئولان باید زمینه را برای رشد و بالیدن جوانان در بسیج فراهم کنند.
وی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام راحل ادامه داد: در ابتدا انقلاب توسط امام خمینی خیمه حمایت بسیج از انقلاب اسلامی برپا شد و بیشتر جوانان و نوجوانان و پیرمردان برای ثبت‌نام در این نهاد مقدس صف کشیدند و بیشتر تهدیدهای دشمنان را خنثی و آن را تبدیل به فرصت کردند و فرصت سوزی به فراموش‌خانه‌ها سپرده شد.
فرمانده ناحیه مقاومت قاینات تصریح کرد: بسیج با حضور شما عزیزان توانست پایگاه‌های مقاومت را شکل دهد و از پایگاه‌های مقاومت نیروهای جبهه تامین شدند، مساجد رنگ و بوی دیگر گرفته بود که رهبری حضرت امام راه را برای ما از مساجد ترسیم کرده بودند.
اسماعیلی ادامه داد: نیروهای بسیجی در زمان جنگ در پایگاه‌های مساجد برای هر ساعت و روز و لحظه خود برنامه داشتند و از لحظات به نحو احسن در راه پیشبرد اهداف انقلاب استفاده می‌کردند.
وی با انتقاد از وضعیت کنونی مساجد گفت: اما متاسفانه امروز ما به راحتی وقت تلف می‌کنیم و در این راستا باید روحانیان و مسئولان در پایگاه‌های مقاومت و مساجد باید برای جوانان برنامه داشته باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت قاینات گفت: باید خروجی‌هایی که مساجد دارند تاثیر‌گذار در همه جامعه باشد و امر به معروف و نهی از منکر باید از طریق مساجد در جامعه رواج پیدا کند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج ادامه داد: در این هفته دستاوردهای انقلاب و بسیج را باید برای نسل جدید تشریح شود و از بسیج و نقش ارزنده آن سخنانی به میان آمده اما واقعیت این است که حق مطلب ادا نشده است.
فرمانده ناحیه مقاومت قاینات گفت: بیایید با امام عزیزمان، با رهبرمان، با شهدایمان پیمان ببندیم که بمانیم، پیمان ببندیم که حافظ خون شهدا باشیم و پیمان ببندیم تا پای جان حامی ولایت باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول