اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اجتماعی دادگستری کرمان خبر داد:

تجهیز واحدهای صنفی کرمان به سیستم دوربین مداربسته

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و با هماهنگی اصناف کرمان، تمام واحدهای صنفی به دوربین مداربسته مجهز می‌شوند.

تجهیز واحدهای صنفی کرمان به سیستم دوربین مداربسته
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حمید خالقی با تأکید بر اصل پیشگیری در مواجهه با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی اظهار داشت: وظیفه پیشگیری قوه قضائیه از جرائم با همکاری و همراهی تمام بخش‌های جامعه بهتر محقق می‌شود.
وی افزود: در بخش عمده‌ای از جرائم به ویژه سرقت‌ها و کلاهبرداری‌ها با اندکی اقدام پیشگیرانه و مواظبتی می‌توان از وقوع آن جرم جلوگیری کرد.
خالقی با اشاره به پرونده فردی که در ماه‌های اخیر با سوء استفاده از غفلت برخی متصدیان واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها که توسط خانم‌ها اداره می‌شدند، مرتکب جنایاتی شده است، بیان داشت: در اعترافات صریح این فرد مشخص شد عوامل مختلفی در شکل‌گیری جنایات این فرد نقش داشته است.
وی نبود سیستم امنیتی قوی و دوربین‌های مداربسته و حضور خانم‌های بدحجاب به عنوان فروشنده را از جمله این عوامل ذکر کرد و گفت: استفاده از مانکن‌های نامناسب و به نمایش گذاشتن لباس زیر زنان در ترغیب این فرد به ارتکاب اعمال مجرمانه بسیار مؤثر بوده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از رؤسای اتحادیه‌ها خواست این موارد را به اطلاع تمامی کسبه و فروشگاه‌ها رسانده و نسبت به نظارت بر اجرای نصب وسایل حفاظتی آنان اهتمام داشته باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول