اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

/از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور/

نماینده کیش بدون دروازه‌بان شکست خورد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با تداوم ناکامی‌های نماینده فوتبال کیش در ورزشگاه خانگی همراه شد.

نماینده کیش بدون دروازه‌بان شکست خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، مصاف تیم‌های رعد پدافند هوایی در مقابل جنوب باغملک خوزستان در حالی در ورزشگاه مجموعه المپیک کیش برگزار شد که دو تیم سرمست از کسب پیروزی در هفته قبل این مسابقات با انگیزه تکرار موفقیت مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.
هنوز عقربه ساعت دقیقه 15 را نشان می‌داد که تیم رعد غافلگیر شد و با حکم داور دروازبان این تیم به دلیل خطای شدیدی که در پشت محوطه جریمه بر روی مهاجم حریف انجام داده بود از زمین بازی اخراج شد.
ولی مشکل میزبان تنها به این ختم نشد از آنجایی که در بازی هفته قبل نیز دروازبان اول تیم اخراج شده بود و دروازبان سوم نیز مصدوم بود، دیگر بر روی نیمکت این تیم گلر ذخیره‌ای وجود نداشت و به ناچار یکی از بازیکنان خط میانی درون دروازه ایستاد.
این اتفاق سبب شد تا بازیکنان جنوب باغملک با علم به این موضوع شوت زنی را در دستور کار خود قرار دهند و دقیقا با اصرار روی همین موضوع در دقیقه 30 به گل نخست بازی رسیدند.
علی بیگدلی با یک شوت دیدنی از فاصله 25 متری توپ را به تور دروازه رعدی‌ها رساند تا حساب کار یک بر صفر شود.
بعد از این گل باغملکی‌ها خیلی خوب به اداره بازی پرداختند و نیمه نخست را با همین برتری به رختکن رفتند.
با آغاز نیمه دوم حمید فتحی سرمربی رعد با هدف جبران گل خورده بازیکنان خود را با اتخاذ یک تاکتیک هجومی روانه میدان کرد و همین امر سبب شد تا در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم دروازه میهمان بارها تهدید شود ولی نتیجه همچنان تغییری نکرد.
در هفتادمین دقیقه بازی بر روی یک ضد حمله تیم جنوب صاحب یک موقعیت عالی شد ولی خطای مدافعان رعد در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی شد تا گل دوم جنوب باغملک هم توسط علی بیگدلی به ثمر برسد.
بازیکنان رعد که خیلی عصبی بازی می‌کردند در نهایت توانستند با استفاده از خطای مدافعان حریف صاحب یک پنالتی شوند و با تبدیل این ضربه به تک گل خود تنها بار این شکست را کمتر کنند.
یادآور می‌شود تیم رعد پدافند هوایی تنها نماینده کیش در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور به شمار می‌آید و در غیاب تیم‌های آریانا گستر و عمران خدمات کیش در این بازی‌ها حضور دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول