اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاد حوزه علمیه قم:

حجاب زنان را مصون نگه می‌دارد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: زنانی که رعایت پوشش و حجاب خود را نمی‌کنند لازم است این نکته را مد نظر قرار دهند که رعایت موازین در پوشش ایشان را مصون نگه می‌دارد.

حجاب زنان را مصون نگه می‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمود ابطحی ‌در همایش طلیعه حضور که در حسینیه شهدا در جوار امامزاده احمد برگزار شد، با بیان اینکه خدای متعال به انسان‌ها مواهب فراوانی عطا کرده است، اظهار کرد: اگر فردی از مرزهایی که خدای متعال برای انسان قرار داده عبور کند، در درجه نخست به خود لطمه می‌زند.
وی خاطرنشان کرد: هیچکس مانند خدا شما را درک نمی‌کند و خدای متعال برای انسان با مشخص کردن تکالیف حد و مرزها را مشخص کرده است.
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: خدای متعال در حکم طبیبی برای انسان است و بر کمبودها و نارسایی‌ها آگاه است.
وی با اشاره به آیه 59 سوره احزاب گفت: خداوند در این آیه به زنان و دختران پیامبر فرمان به رعایت حجاب و عفاف داده تا در جامعه با آسایش به رفت و آمد بپردازد.
ابطحی تصریح کرد: زنانی که رعایت پوشش و حجاب خود را نمی‌کنند لازم است این نکته را مد نظر قرار دهند که رعایت موازین در پوشش ایشان را مصون نگه می‌دارد.
وی با بیان اینکه خدای متعال زن را مظهر زیبایی و جمال قرار داده است، گفت: صدای زن در دوران کنونی حراج گذاشته شده است و در فرودگاه‌ها، راه‌آهن و ترمینال شاهد پخش صدای زنان هستیم.
استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: زنان نباید با چهره گناه و آلوده در اجتماع حاضر شوند و با ظاهر و تن صدای خود انسان‌های مریض را به طمع بیندازند و موجب گناه و آسیب اجتماع شوند.
وی عنوان کرد: زیبایی نعمت خداوند است و امیرمومنان(ع) دریای فضائل الهی است چراکه از فرمان خدا طغیان نکرد و ظرفیت خود را به خدا نشان داد و پروردگار نیز از دریای بی‌دریغ رحمت خود وی را بهره‌مند کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول