اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع):

دشمنان در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: دشمنان در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و چاره‌ای جز این تهدیدات ندارند.

دشمنان در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تهدیدات اخیر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این تهدیدات مطلب جدیدی نیست و این اقدامات با تمام وجود از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای نابودی اسلام صورت گرفته است.
وی افزود: با همه این اوضاع، دشمنان اسلام در بیشتر اوقات نه تنها به نتایج مورد نظر خود دست نیافته‌اند بلکه این اقدامات به ضرر آنها نیز خاتمه یافته است.
فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) ادامه داد: جنگ تحمیلی و فتنه‌های بعد از آن در راستای تهدیدات دشمنان و نابودی اسلام و جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به شکست و برچیده شدن مهره‌های استکبار در منطقه تصریح کرد: دشمنان اکنون در حال مشاهده این مسئله بوده و تمام امیدهای آنها برای تحقق اهداف و دستیابی به منافع مورد نظر به ناامیدی تبدیل شده است.
مهدوی‌نژاد افزود: امروز غرب نه تنها در خاورمیانه بلکه در کشورهای خود نیز آرامش لازم را ندارند و همان‌طور که خود آنها به این نتیجه رسیده‌اند که ام‌القرای بیداری تمام مستعضفین جهان ایران اسلامی است بنابراین چاره‌ای جز تهدید ندارند.
وی با بیان اینکه دشمنان شهادت فرماندهان سپاه را به عنوان یکی از مصادیق تهدیدات معرفی می‌کنند عنوان کرد: پاسداران شهادت را آرزوی خود می‌دانند.
فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: شهید بهشتی همواره این مطلب را یادآوری می‌کرد که اگر فرجام کار ما جز شهادت باشد کارمان تباه خواهد بود بنابراین آرزوی همه نیروهای سپاه این است که به این قله فلاح و پیروزی که همان شهادت است برسند.
وی با بیان اینکه دشمنان در این زمینه دچار اشتباه شده‌اند تصریح کرد: آنها در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و چاره‌ای جز این تهدیدات ندارند.
مهدوی‌نژاد با اشاره به تعیین زمان حمله توسط دشمنان گفت: به محض اعلام این موضوع، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در سخنانی موضوع جنگ را منتفی دانسته و تنها به تشدید تحریم‌ها اشاره کرد و در واقع باید گفت زمانی که مسئولان رسمی جنگی آنها چنین نظری دارند، اعلام نظر برخی رجل سیاسی قابل اعتنا نخواهد بود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول