اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه ابرکوه:

ولایتمداری رمز اصلی ناکامی دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: ولایتمداری رمز اصلی ناکامی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی است.

ولایتمداری رمز اصلی ناکامی دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در دیدار کارکنان سپاه پاسداران ابرکوه اظهار داشت: محور دانستن ولایت‌فقیه در ایران اسلامی تاکنون ناکامی دشمنان را به دنبال داشته است.
وی خاطرنشان کرد: در عالم وجود، هر موجود برای موجودیت و استمرار وجودی خود به دو دلیل نیازمند است که این دلایل دلیل محدثه یا موجده و دیگری دلیل مبقیه یا نگه دارنده است.
حسینی افزود: اسلام عزیز که جامع‌ترین آیین آسمانی و آخرین مکتب وحی است، ارزنده‌ترین وجود و موجودیت را که وجود مبارک پیامبر و واقعه غدیر است به دنبال خود دارد.
وی بی‌خبران از اسلام راستین و ولایت گریزان را دل‌خوشان به اسم بی‌مسمی دانست و گفت: اگر امام محمدباقر (ع) در بیان مهمات دینی ولایت را محور دانسته و می‌فرماید « و در شریعت حقه به چیزی مانند ولایت اهتمام داده نشده است»، به خاطر این است که ولایت رکن رکین و اصل و اساس دین و دلیل مبقیه و نگهدارنده آن است و به منزله ستونی برای خیمه دین است.
حسینی ولایتمداری مسلمین را رمز اعتلا و عزت دین ذکر کرد و پذیرش خفت و حقارت سلطه اجانب، کفار و حکومت سرسپردگان به بیگانه در کشورهای سعودی و عربی را معلول دین بی‌ولایت دانست.
وی افزود: بی‌رنگ شدن نیرنگ‌های رنگارنگ دشمن طی سه دهه گذشته و ناکامی همه‌جانبه در مصاف جبهه استکبار جهانی با ایران اسلامی به یمن ولایتمداری این ملت بصیر و فهیم در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین است که آخرین این خیمه شب‌بازی‌ها اجرای اتهامات سریالی علیه ایران بود که هیبت و عزت ولایت همه و همه را وادار به عقب‌نشینی کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول