اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه عید غدیر؛

مستی ما از ولایت علی است

خبرگزاری فارس: زیر لوای علی و ولایتش زیستن لیاقت می‌خواهد تا جرعه‌نوش غدیرش باشیم و شهد و شیرینی آن را حس کنیم و تا ابد و قیامت مست و عاشق ولایتش بمانیم.

مستی ما از ولایت علی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فرشتگان و ملائکه کاروان حجةالوداع نبی مکرم اسلام(ص) را به سوی غدیر همراهی می‌کنند و بال‌های فرشتگان فرشی زیر پای کاروان غدیریان می‌شود.
پیامبر در میان کاروان غدیر دست علی را بر بلندای آسمان بلند کرد و ندای «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» بر زبان آورد تا دین و رسالت خود را به پایان رساند جشن امامت و ولایت علی بر پا شد چراکه جانشین نبی مکرم انتخاب شده بود.
غدیر تولد و آغازگر امامت است و رسالت پیامبران تنها با این واقعه به تکامل می‌رسد و تنها در گرو گره خوردن دستان علی و محمد، تشعشع نورانی آنها و تجلی «اکملت لکم دینکم و اتممت لکم علیکم نعمتی» است.
امامت میراث نبوت است و دست بیعت با علی به معنای عمل به وصیت پیامبر در حجة‌الوداع است و بیعت‌کنندگان با امیرمومنان از آب جوشان ولایت نوشیدند و شهد و شیرینی آن را حس کردند تا در سایه ولایت به فرامین محمد نبی عمل کنند.
نظام ولایی علی تا امروز در جریان است و شیعیان و محبان علی زیر پرچم و لوایش زندگی می‌کنند و از غرور و افتخار بر خود می‌بالند و سینه‌ سپر می‌کنند که ما پیرو علی هستیم، علی که پیامبر بر وجودش مفتخر بود و امت خود را امانت به دستانش سپرد.
امروز تلالو تابش ولایت علی بر ما نورافشانی می‌کند و گرمای وجودی علی سرمای درونی ما را کاهش می‌دهد و تسکینی بر آلام ماست و حکومت علی زنده است و علی همان شیر خداست و امروز به همان تازگی غدیر شیعیانش با ذکر علی بر وجودش مفتخرند.
محبان علی و اهل بیت(ع) از درون و با تمام وجود ابراز می‌دارند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و زیر پرچم کشور امیرمومنان(ع) در انتظار آخرین وصی و منجی هستند و اشک‌های دیدگانشان فرشی برای استقبال از حکومتش می‌شود.
اینجا عاشقان علی حضور دارند و محبت علی در خون و رگشان رخنه کرده و تنها ذکر آرامش‌بخش دل‌هاشان یا علی است چراکه یا علی شناسنامه دین و مذهب آنهاست و مانند باران سقف قلب‌ها و دل‌ها را آرام می‌کند و یک‌ صدا ابراز می‌دارند تا ابد مست ولایت او در غدیریم.
======================
یادداشت از ایمن‌سادات موسوی‌نژاد
======================
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول