اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به زودی صورت می‌گیرد؛

آغاز به کار ستاد بازسازی عتبات عالیات در ابرکوه

خبرگزاری فارس: ستاد بازسازی عتبات عالیات به زودی در شهرستان ابرکوه فعال می‌شود.

آغاز به کار ستاد بازسازی عتبات عالیات در ابرکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، با حضور دبیر استانی ستاد عتبات عالیات در دفتر امام جمعه ابرکوه، محورهای فعالیت ستاد بازسازی عتبات در کشور و استان مورد بررسی قرار گرفت و دبیر استانی این ستاد، خدمات صورت گرفته در حرم مطهر عسکریین (ع) و کربلا و نجف را تشریح کرد.
امام جمعه ابرکوه در این دیدار زمینه فعالیت ستاد در ابرکوه را به لحاظ روحیه دینی مردم متدین ابرکوه، موفق دانست.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی خاطرنشان کرد: از تلاش‌های جهاد کشاورزی شهرستان که تاکنون در این زمینه فعالیت شایسته‌ای داشته است، تقدیر می‌کنیم.
حسینی یادآور شد: مردم مومن و ولایتمدار ابرکوه، شیفته اهل‌بیت (ع)هستند و تاکنون مراجعات مکرری از سوی آنها در زمینه خدمت‌رسانی به بازسازی عتبات به این دفتر صورت گرفته است.
امام جمعه ابرکوه بیان کرد: پس از آغاز به کار ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان ابرکوه، فعالیت‌های مردم در این زمینه به صورت متمرکز خواهد بود.
وی خدمت به مرقد منور اهل بیت (ع) را توفیق الهی دانست و اظهار داشت: شیفتگان مکتب ولایت با اشتیاق زاید‌الوصف در زمینه‌های مالی و اجرایی برای انجام وظیفه آماده هستند تا در نامه عمل خود ثمره شیرین و ثواب جاودانه را به عنوان باقیات‌الصالحات نصیب خود کنند.
حسینی با بیان اینکه مردم ابرکوه با ولایت عجین هستند، افزود: مردم این شهرستان از متدین‌ترین‌ها هستند و هر آنچه که مربوط به اهل بیت (ع) باشد را با جان و دل و از سر اشتیاق به انجام می‌رسانند.
وی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم ستاد عتبات عالیات در شهرستان ابرکوه موفقیت‌های بزرگی کسب خواهد کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول