اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نوک پیکان حمله دشمن به سمت ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز نوک پیکان حمله دشمن به سمت ولایت است و ما باید در صحنه‌های انقلاب و در جماعات و جمعه‌ها در صحنه باشیم و از ولایت فقیه پیروی و حمایت کنیم.

نوک پیکان حمله دشمن به سمت ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر امروز در سفر خود به شهرستان ازنا در جمع مسئولان و کارکنان ادارات این شهرستان در مصلی امام جعفر صادق (ع) ازنا روز غدیر خم را روز تکمیل بخشیدن دین و ولایت خواند و گفت: دین مبین اسلام دین ولایت و برائت و دین تولی و تبری است.
 وی با بیان اینکه پرچم‌داری علمداری اسلام به دست مقام معظم رهبری است، گفت: ولایت نگهبان توحید است و یکتاپرستی ما با ولایت معنا پیدا می‌کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ولایت میزان حق و باطل و میزان اعمال است و در روز قیامت اعمال ما را با ولایت می‌سنجند.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: در جامعه برخی می‌خواهند با گروه فتنه باشند و از آن طرف ادعای ولایت مداری کنند اما این دوگانگی با هم سازگار نیست.
 وی بیان داشت: ما باید خودمان را با ولایت بسنجیم و ببینیم جه مقدار ائمه و ولایت را دوست داریم و چه مقدار دشمنانشان را دشمن می‌دانیم، هر چقدر ولایت را دوست داریم همان اندازه ایمان داریم. حجت الاسلام میرعمادی گفت: ولایت بزرگ‌ترین نعمت و یک مسئله سرنوشت‌ساز در زندگی ماست و در عصر غیبت نیابت امام عصر (عج)بر عهده ولی فقیه است.
وی در ادامه سخنان خود گفت: امروز بحران‌ها و فتنه‌ها، امید بخشی‌ها و نشاط‌ها و پرچم‌داری و علمداری اسلام توسط مقام معظم رهبری کنترل و هدایت می‌شود و خداوند متعال ایشان را یاری و مدد می‌رساند و به حق ایشان موید به عندالله هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: کشور ما با وجود 32 سال تحریم زندگی مردم روز به روز بهتر شده و اثری از تحریم در زندگی مردم مشاهده نمی‌شود، بلکه ذهن جوانان ما شکوفاتر شده است و این از وجود نازنین ولایت فقیه است که جامعه را رهبری و به سوی قله‌های پیشرفت هدایت می‌کنند.
وی گفت: امروز نوک پیکان حمله دشمن به سمت ولایت است و ما باید در صحنه‌های انقلاب و در جماعات و جمعه‌ها در صحنه باشیم و از ولایت فقیه پیروی و حمایت کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول