اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جشن ولایت مولای متقیان(ع) در کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن ولایت به همت مدیریت حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،امروز با حضور جمعی از مردم کرمانشاه به مناسبت عید سعیدغدیر خم در تالار غدیر برگزار شد.

جشن ولایت مولای متقیان(ع) در کرمانشاه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید حبیب‌الله موسوی، غدیر خم و ولایت امام علی (ع) را عیدالله اکبر دانست و افزود: انسان، مخلوق خداوند است و خداوند سبحان بهتر از هرکسی صلاح  انسان را می داند؛ لذا برای هدایت بشر با واسطه پیغام می دهد که پیام رسالت توسط رسول اکرم(ص) به ما ابلاغ شد.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه، تصریح کرد: رسول مکرم اسلام(ص) عهده‌دار دین خاتم شد واینکه چطور پیامبر(ص) لیاقت امر رسالت را پیدا کردند به  زمان قبل از خلقت آدم برمی‌گردد.
موسوی با اشاره به معجزات پیامبران، اظهار داشت: با توجه به اینکه‌ رسول خاتم کسی است که مبلغ دین کامل بود، باید یک معجزه جاوید داشته باشد و آن، قرآن است.
وی با تاکید براهمیت موضوع توحید، افزود: کرمانشاه بیش ازهر استان دیگری به این اصل اساسی و تحقیق دراین اصل، نیازمند است، چون کرمانشاه مهد فرقه‌های مختلف است و اگر ما اصل توحید را فراموش کنیم، در واقع  اصل نبوت را فراموش کرده‌ایم.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: شیرازه رسالت پیامبر(ص) در حجة الوداع، با اعلام ولایت امام علی(ع)، بیان شد.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول