اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ترویج فرهنگ غدیر در تبعیت از ولایت فقیه ‌ا‌ست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی ‌فقیه در لرستان‌ ترویج فرهنگ غدیر را در تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: مسئله غدیر، مسئله امامت و ولایت و مصلحت دنیای امت اسلامی است.

ترویج فرهنگ غدیر در تبعیت از ولایت فقیه ‌ا‌ست
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با فعالان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) لرستان، مهدویت را استمرار جریان غدیر دانست و گفت: توجه به اصل مهدویت در چاپ و عرضه کتب امری ضروری است.
وی افزود: فعالان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در لرستان باید در زمینه تالیف کتب، داستان و تولید فیلم با موضوع مهدویت بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی ‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مسئله امامت و ولایت از غدیر آغاز و به مهدویت ختم شده است، گفت: مسئله غدیر، مسئله امامت و ولایت و مصلحت دنیای امت اسلامی است، چرا که امامت و ولایت مایه عزت و عظمت مؤمنان است.
وی با بیان اینکه امام زمان(عج) احیاگر فرهنگ غدیر است، افزود: مسئله غدیر بحث حاکمیت دین و اسلام ناب محمدی(ص) است و امام زمان(عج) احیاگر فرهنگ غدیر است.
نماینده ولی ‌فقیه در لرستان گفت: بنیاد مهدویت باید از معارف اهل بیت(ع) چیزهای تازه و جذاب استخراج و به جهان ارائه کند و باید دراین بنیاد بر فعالیت‌های آموزشی و توسعه مسائل فرهنگی کار جدی انجام شود.
وی اظهار داشت: لازم است در بخش تألیف و استخراج مطالب مربوط به مهدویت در این بنیاد بیشتر تلاش شود.
وی ولایت را زیر بنای نظام سیاسی اسلام ناب محمدی(ص) بیان کرد و افزود: ولایت ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و فساد و تبعیض است، ضمن این‌که ولایت محور وحدت، همبستگی، اخوت و برادری در جامعه است.
نماینده ولی ‌فقیه در لرستان فرهنگ غدیر را فرهنگ ابدی و همیشگی دانست و گفت: این فرهنگ در هر زمانی در وجود یک انسان پاک و شایسته تجلی پیدا می‌کند، که امروز نیز در ولایت فقیه تجلی پیدا کرده است.
حجت‌الاسلام میرعمادی ترویج فرهنگ غدیر را در تبعیت از ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز نقش ولایت و امامت برای مردم آشکار شده و پیوند بین ملت و امامت و ولایت برای جامعه ترسیم شده است.
 در ادامه مسئول بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) استان لرستان نیز در این دیدار از آمادگی این بنیاد فرهنگی برای برگزاری دوره‌های تربیت مربی مهدویت در مدارس علمیه استان خبر داد.
حجت‌الاسلام سید محمد طاهری گفت: با توجه به ضرورت برگزاری گفتمان مهدویت در مدارس و دانشگاه‌ها لذا این بنیاد اقدام به برگزاری دوره‌های تربیت مربی مهدویت در استان نموده است.
وی افزود: امسال چند دوره تربیت مربی معارف مهدویت برای معلمان و طلاب مدارس علمیه لرستان برگزار شده است.
مسئول بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) استان لرستان راه‌اندازی سایت بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج)، توزیع نشریات و کتب مربوط به مهدویت، تشکیل حلقه‌های معرفت با موضوع مهدویت، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس مهدوی و نمایشگاه عصر ظهور را پاره‌ای از اقدامات این بنیاد عنوان کرد. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول