اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت عید غدیر صورت گرفت؛

افتتاح دومین درمانگاه شبانه‌روزی فولادشهر

خبرگزاری فارس: امام جمعه فولادشهر گفت: به مناسبت عید غدیر دومین درمانگاه خصوصی شبانه‌روزی فولادشهر اصفهان با نام ماهان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح دومین درمانگاه شبانه‌روزی فولادشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدحسین محمودآبادی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از دومین درمانگاه خصوصی شبانه‌روزی فولادشهر اصفهان با نام ماهان با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: احداث درمانگاه شبانه‌روزی از ضرورت‌های فولادشهر بوده و امیدواریم با افتتاح این درمانگاه خدمات بیشتر و بهتری در حوزه سلامت به مردم ارائه شود.
وی گفت: با توجه به شلوغ بودن مراکز درمانی دولتی و افزایش جمعیت، احداث این درمانگاه از ضروریات بود.
امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: آنچه که می‌تواند مشکلات شهری را کم کند فعالیت بخش خصوصی است و با این وجود مسئولان نیز حمایت‌های خوبی از بخش خصوصی داشته‌اند.
وی خواستار افزایش تجهیزات پزشکی در این درمانگاه شد و افزود: به منظور خدمات‌دهی بهتر به مردم و پیشرفت کار این درمانگاه پیشنهاد می‌کنیم که قراردادی با سازمان تامین‌ اجتماعی منعقد شود.
مسئول فنی درمانگاه شبانه‌روزی ماهان فولادشهر نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: این درمانگاه از نظر تجهیزات و استاندارد بودن در وضعیت خوبی قرار دارد.
وی با اشاره به هزینه 200 میلیون تومانی راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی ماهان تاکید کرد: با همکاری متخصصان و عوامل فنی این درمانگاه تلاش می‌کنیم تمام تخصص‌های مورد نیاز را در این درمانگاه فعال کنیم.
سعید چمی اضافه کرد: در تلاش هستیم با همکاری شرکت عمران فولادشهر اصفهان درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی دیگری را نیز در فولادشهر راه‌اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه نخستین هدف ما ارائه خدمات سلامت به مردم است، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی برای این آزمایشگاه خریداری شده و آزمایشگاه نیز فعال می‌شود.
مسئول فنی درمانگاه شبانه‌روزی ماهان فولادشهر ادامه داد: یک درمانگاه تخصصی درآمدزایی چندانی ندارد و ما ضمن تلاش برای ارائه خدمات مطلوب خواهان حمایت مسئولان از این مرکز درمانی هستیم.
به گزارش فارس، درمانگاه شبانه‌روزی ماهان فولادشهر دارای بخش‌های پزشک عمومی، پزشک متخصص داخلی، متخصص اطفال، مشاور تغذیه، مشاور روانشناسی، تزریقات، پانسمان، جراحی و بستری است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول