اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پیکر هشت شهید جهاد خودکفایی سپاه در بهشت زهرا تشیع شد؛

۸ شهید بر بال فرشتگان مشایعت شدند

خبرگزاری فارس: پیکر هشت شهید جهاد خودکفایی سپاه با حضور خانواده شهدا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در قطعه‌های ۲۴ و 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

۸ شهید بر بال فرشتگان مشایعت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش پیکر مطهر هشت شهید جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور خانواده شهدا، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در قطعه‌های 24 و 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شدند.
پیکر مطهر سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم به همراه هفت تن از یاران انقلابی وی وارد بهشت زهرا (س) شد و پس از شستن پیکر مطهر این شهدا با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، فرماندهان نظامی و جمعی از مقامات کشوری بر پیکر این شهدا نماز اقامه شد.
پیکر سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم در همسایگی شهید چمران به خاک سپرده شد و شهیدان محمد قاسم سلگی و مهدی نواب نیز به همراه شهید مقدم در قطعه 24 به خاک سرده شدند.
پیکر مطهر پنج شهید دیگر شهیدان جواد سلیمی، علی اصغر منصوریان، مهدی دشتبان‌زاده، سیدمحمدحسین فردوئی و میثم جهانگیری مینابادی که با کمی تاخیر وارد بهشت زهرا (س) شد پس از شستن پیکر آنها با حضور امت حزب‌الله و همیشه در صحنه پس از اقامه نماز در قطعه 50 آرام گرفت.
جمع کثیری از امت حزب‌الله که از ساعات ابتدایی امروز در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حضور یافته بودند به یاد شهدا، نوای دلنشین زیارت عاشورا را سر دادند و در فضای معنوی گلزار شهدا که با نام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روحانیت بیشتری پیدا کرده بود، به استقبال شهدا جهاد خودکفایی سپاه رفتند.
هم‌رزمان شهید تهرانی مقدم نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با جوانان روحیات و ویژگی‌های اخلاقی این سرلشکر شهید را یادآور می‌شدند و با دلی پر از اندوه در فراق این هم‌رزم شهید خود می‌سوختند.
مراسم تشییع و خاکسپاری هشت تن از شهدای جهاد خودکفایی سپاه با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور، خانواده‌های معظم شهدا، محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، حسین همدانی فرماندهان سپاه محمد رسول الله (ص) و علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین جمعی از مسئولان کشوری، صفرعلی براتلو معاون سیاسی‌ـ اجتماعی استاندار تهران و ... در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
با توجه به دعوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم خداجوی تهران برای شرکت در این مراسم جمع کثیری از مردم نیز به صورت خودجوش در این مراسم حضور یافتند، تا با حضور خود سبب دلگرمی خانواده‌های شهدا شوند و این جمعیت انبوه با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا بیعتی دوباره بستند و بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی زدند و پایداری خود را در مسیر امام و شهدا به رخ جهانیان کشیدند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با صدور اطلاعیه‌ای این حادثه جانگداز را به ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول