اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شبکه بهداشت آمل:

میزان استفاده دانش‌آموزان از رایانه بالاست

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: میزان استفاده دانش‌آموزان از رایانه بالا است.

میزان استفاده دانش‌آموزان از رایانه بالاست
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمزه قاسمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته 23 هزار و 206 دانش‌آموز در آمل آموزش‌های بهداشتی را فرا گرفته‌اند، اظهار داشت: این آموزش‌ها در هفت عنوان برای دانش‌آموزان دوره متوسطه در نظر گرفته شده بود.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری این آموزش‌ها  در سه محور برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی اجرایی می‌شود، گفت: محورهای تغدیه و چاقی، بهداشت بلوغ پسران و دختران و بهداشت حرفه‌ای در این آموزش‌ها گنجانده شده‌اند.
قاسمی با اشاره  به اینکه 30درصد از دانش‌آموزان دوره راهنمایی از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند، تصریح کرد: در سال‌جاری 4 هراز و 600 دانش‌آموز این آموزش‌ها بهره می‌برند.
این مسئول با اعلام اینکه در حوزه سلامت این دانش‌آموزان نیز کتاب‌های منتشر و توزیع شده، افزود: کتاب پیام سلامت برای مقاطع مختلف از سوی وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین کارهای نظام سلامت برای بهداشت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده، یادآور شد: در بحث بهداشت حرفه‌ای بیشترین توجه در استفاده از رایانه و کیف‌های مدارس است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین عوارض در دوره میانسالی ناشی از رفتارهای این دانش‌آموزان در دوره نوجوانی است، ابراز داشت: نوجوانان باید در این دوره توجه بیشتری نسبت به محیط بهداشت حرفه‌ای داشته باشند.
قاسمی ادامه داد: امروز میزان استفاده دانش‌آموزان از رایانه بسیار بالاست.
این مسئول با تاکید بر اینکه باید توجه کرد دو ساعت استفاده مداوم از این سیستم‌های رایانه‌ای چه میزان به این دانش‌آموزان صدمه می‌زند، اذعان داشت: رعایت نکردن نور مناسب و فاصله تا صفحه می‌تواند عواقبی برای نوجوانان داشته باشد.
انتهای‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول