اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم‌مقام باشگاه شهرداری تبریز:

شخصیت تیمی شهرداری شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز گفت: پله به پله و مرحله به مرحله شخصیت تیمی شهرداری تبریز شکل گرفت و همه به این تیم به عنوان تیمی قدرتمند احترام می‌گذارند.

شخصیت تیمی شهرداری شکل گرفته است
یوسف قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهرداری تیمی است که آرام آرام به سمت پیشرفت گام برداشت و خدا را شکر امروز شاهدیم همه به دید یک تیم قدرتمند به این تیم تبریز نگاه ویژه‌ای دارند.
وی اظهار داشت: شهرداری تبریز با رکوردی غیرقابل شکست در لیگ یک پای در مسابقات لیگ برتر گذاشت و پارسال با چنگ و دندان از سهمیه لیگ برتری تبریز دفاع کرد و توانست خود را در لیگ تثبیت کند. 
قائم مقام باشگاه شهرداری تصریح کرد: امروز شهرداری در هر میدان چه در داخل خانه و چه خارج از خانه پای می‌گذارد و بدون در نظر گرفتن نام حریفان فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کند و این یک امتیاز بزرگ برای شهرداری است.
وی ادامه داد: شکست پرسپولیس در تهران و مقابل چشمان هوادارانش نشان داد که شهرداری از توان بالایی برخوردار است یا وقتی ذوب آهن در مقابل این تیم با یک بازی تدافعی و برای گرفتن تک امتیاز به تبریز می‌آید نشانگر این است که فوتبال کشور جایگاه شهرداری را درک کرده است و اکنون این تیم شخصیتی غیر قابل کتمان دارد.
قوام گفت: افزایش هواداران تیم شهرداری دیگر نشانه این شخصیت تیمی است زیرا امسال ما شاهد حضور هوادارانی هستیم که به این تیم عشق می‌ورزند و فقط در بازی شهرداری تبریز حضور می‌یابند.
قائم مقام باشگاه شهرداری در خصوص دیگر رشته‌های شهرداری در لیگ برتر افزود: والیبال پس از سال‌ها با شور و نشاطش به تبریز آمد و مدیریت باشگاه می‌خواهد با تقویت این تیم جایگاه ششمی خود را ارتقا دهد.
وی گفت: فوتبال ساحلی توانسته است در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و سعی داریم کلاً عیار ورزش تبریز را در کشور افزایش دهیم.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول