اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار ساری تاکید کرد:

توجه بیشتر به ناشران و نویسندگان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: دستگاه‌های متولی توجه بیشتری به نویسندگان و ناشران داشته باشند.

توجه بیشتر به ناشران و نویسندگان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نمایشگاه خوبی برگزار شده و نیاز است اصحاب رسانه با  اطلاع‌رسانی در این باره زمینه حضور افراد را در نمایشگاه کتاب فراهم کنند.
وی ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی است تا دانش آموزان و دانشجویان از کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه استفاده کنند.
فرماندار ساری ادامه داد: برای تحلیل فرهنگ یک جامعه باید دید آن جامعه تا چه اندازه به مطالعه اهمیت می‌دهند.
این مسئول با اشاره به همکاری دستگاه‌های متولی در برگزاری نمایشگاه کتاب، تصریح کرد: کتاب‌های خوبی در معرض نمایش قرار داده شده است.
حسینی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی چه تاثیری در روند فرهنگ مطالعه دارد، ابراز داشت: بستگی به اصحاب رسانه و نیروها و نهادهای فرهنگی دارد که تا چه اندازه بتوانند در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و مردم با نمایشگاه کتاب آشنا کنند.
وی در مورد میزان مطالعه روزانه خود گفت: چون معلم بودم به بحث مطالعه علاقمندم و سعی می‌کنم در فرصت ممکن مطالعه داشته باشم و به خاطر مشغله فراوان این فرصت کمتر دست می‌دهد.
فرماندار ساری با بیان اینکه آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی  می‌توانند در افزایش سرانه مطالعه کتاب نقش بهتری ایفا کنند، ادامه داد: تشویق ناشران و نویسندگان هم باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.
حسینی‌نژاد در پاسخ به این سوال که در مدتی که در آموزش و پرورش مشغول خدمت بودید چه برنامه‌هایی برای افزایش مطالعه دانش آموزان داشته‌اید، اذعان داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، هدیه کتاب، بازدید از نمایشگاه کتاب و بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهر از جمله برنامه‌هایی بود که هدف از آن ترغیب دانش آموزان به سمت مطالعه است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول