اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گلشن احکام منتشر شد

خبرگزاری فارس: دومین جلد کتاب گلشن احکام به همت انتشارات زائر آستانه مقدسه قم منتشر شد.

گلشن احکام منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، حجت الاسلام صفر فلاحی مدیر انتشارات زائر آستانه مقدسه قم با اشاره به اینکه قرآن بارها پس از بیان احکام الهی، آن را حدود الله می‌شمارد و به همگان درباره تعدّی به آن هشدار می‌دهد اظهار داشت: ائمه معصومین علیهم السلام نیز ضمن بیان احکام الهی، اصحاب و شیعیان را به ثبت و نگارش احادیث نورانی خود تشویق می‌کردند.
وی با تاکید بر اینکه بر کارشناسان امور دینی لازم است تا همه تلاش خود را در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و تطبیق حدود الهی به کار بگیرند، افزود: با توجه به استقبال قابل توجهی که از جلد اول کتاب گلشن احکام صورت گرفت، جلد دوم این کتاب نیز در 2 هزار نسخه به چاپ رسیده است.
فلاحی تصریح کرد: جلد دوم کتاب گلشن احکام شامل سلسله احکام کاربردی است که در مدت زمان کوتاهی بین نماز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام توسط حجت‌الاسلام سید جعفر ربانی بیان شده است.
وی ابراز داشت: جلد اول و دوم کتاب گلشن احکام در نمایشگاه دائمی کتاب زائر واقع در صحن صاحب الزمان(عج) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام عرضه می‌شود.
حجت‌الاسلام فلاحی همچنین از انتشار کتاب یاران آفتاب در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: یاران آفتاب مشتمل بر شرح زندگی 14 نفر از اصحاب حضرت امیرالمومنین علیه السلام است که به زودی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول