اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شماره جدید نشریه اخبار شیعیان منتشر شد

خبرگزاری فارس: شماره جدید ماهنامه خبری تحلیلی اخبار شیعیان که در برگیرنده مطالبی درمورد شیعیان در سراسر جهان است، منتشر شد.

شماره جدید نشریه اخبار شیعیان منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در صفحه نخست این شماره از مجله اخبار شیعیان، به نکاتی که مقام معظم رهبری در دیدار علما، روحانیون و طلاب اهل تسنن استان کرمانشاه داشتند، اشاره شده است.
همچنین در این شماره بخشی از مطالبی که مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم در ماه اخیر در ارتباط با مسائل دنیای اسلام مطرح کرده‌اند، ارائه شده است.
در این نشریه طی گفت و گویی اختصاصی با حجت الاسلام سید محمدباقر مهری، نماینده مراجع تقلید در کویت، راه‌های مبارزه با سلفی‌گری در کشورهای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته شده است.
معرفی حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در کویت از دیگر مسائل مورد توجه و ذکر شده در این نشریه است.
شماره جدید نشریه اخبار شیعیان، طی چند گزارش و یادداشت، مسائل مربوط به وضعیت شیعیان و سلفی‌گری در پاکستان را مورد بررسی قرار داده است.
در این شماره از نشریه همچنین مطالبی نیز در مورد وضعیت امام موسی صدر، اخبار حزب الله لبنان، و مطالبی مربوط به آخرین وضعیت اعتراضات در بحرین منتشر شده است.
مبانی فکری سیاسی حزب اسلام در آذربایجان، همراهی تکفیریان با آل سعود علیه شیعیان، برگزاری نشست‌ شاخصه‌های هنرهای اسلامی، آموزش شیعه شناسی توسط کتب غیرشیعی و گفتاری درباره روند تحول سیاسی در عربستان و حل و فصل موضوع شیعیان از دیگر مطالب درج شده در این شماره از ماهنامه اخبار شیعیان است.
هفتاد و دومین شماره ماهنامه اخبار شیعیان به مدیر مسئولی محمد تقی‌زاده داوری و سردبیری مجتبی فاضل با هزار تومان هزینه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول