اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بازدید استاندار همدان از پروژه‌های عمرانی اسدآباد

خبرگزری فارس: استاندار همدان به همراه جمعی از مدیران استان و شهرستان اسدآباد از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرستان اسدآباد بازدید کرد.

بازدید استاندار همدان از پروژه‌های عمرانی اسدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، کرم‌رضا پیریایی در بازدید از طرح‌های مسکن مهر اسدآباد از پیشرفت 40 درصدی طرح 435 واحدی مسکن مهر شهرک یادگار امام اسدآباد خبرداد و اظهار داشت: در سفر قبلی به شهرستان اسدآباد این پروژه 55 درصد پیشرفت داشته و طی فاصله زمانی با سفر سوم 95 درصد پیشرفت دارد که این امر نشان از مدیریت جدی و کاری در سطح شهرستان است.
وی وجود دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و دانشکده علوم پزشکی را از مهم‌ترین مصوبه‌های دولت در سفر سوم به شهرستان اسدآباد خواند و گفت: برای توسعه و ارتقای این دانشگاه‌ها باید سیر تکاملی در بین مسئولان طی شود.
استاندار همدان در ادامه سید جمال‌الدین را نقل حال مردم اسدآباد دانست و افزود: همچنان که همدان با نام شخصیت بوعلی سینا در کشور شناخته شده باید اسدآباد نیز در کنار نام مبارک سیدجمال الدین شکل بگیرد.
وی پیشرفت بنیه علمی و آموزش عالی در استان و شهرستان‌ها را موجب تقویت علم و دانش و موفقیت در زمینه‌های مختلف خواند.
پیریایی با بیان اینکه وجود پنج دانشگاه علوم پزشکی، سیدجمال، علمی کاربردی، آزاد اسلامی و پیام نور مایه افتخارات شهرستان است، از معاون سیاسی امنیتی خواست همراه با رؤسای دانشگاه‌ها در یک نشست مسائل و مشکلات‌شان را بررسی کنند.
این بازدید شامل طرح‌های 435 واحدی مسکن مهر شهرک یادگار امام، دانشکده علوم پزشکی، کانال محمود بیگی، بهسازی معابر شهر، استخر شنای آموزش و پرورش، دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، کنارگذر و مجتمع ورزشی بانوان بود.
روز گذشته همچنین آموزشگاه خلیج فارس اسدآباد با حضور استاندار همدان، مسئولان استان و شهرستان  اسدآباد به بهره‌برداری رسید.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در حاشیه افتتاح این آموزشگاه گفت: آموزشگاه خلیج فارس با مساحت 4 هزار و 153 متر مربع در سه طبقه شامل 15 اتاق، 18 کلاس، آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه، سالن ورزشی، امتحانات و سرایداری است.
ابراهیم امینی‌فرد تصریح کرد: دیوارکشی این آموزشگاه به طول 150 متر و محوطه‌سازی آن 2 هزار متر مربع است.
وی با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی استان برای ساخت این آموزشگاه  20 میلیارد ریال هزینه کرده است، افزود: این اعتبارات از محل تخریب و نوسازی برای احداث، خرید تجهیزات و انشعابات هزینه شده است.
در ادامه استاندار با حضور در کلاس درس این آموزشگاه با دانش آموزان سخن گفت و آنان را به ورزش، تذهیب و تحصیل تشویق کرد. 
پیریایی از دانش آموزان خواست به آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب توجه کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول