اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت شمشیر بازی زنجان خبر داد:

اعزام تیم شمشیر بازی بانوان به مسابقات جایزه بزرگ

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیر بازی زنجان با اشاره به اینکه مسابقات شمشیر بازی جایزه بزرگ بانوان در آذر ماه برگزار می‌شود، گفت: تیم شمشیر بازی این استان خود را برای شرکت در این مسابقات آماده می‌کند.

اعزام تیم شمشیر بازی بانوان به مسابقات جایزه بزرگ
رضا سودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هیئت شمشیر بازی اردبیل را حریفان تیم شمشیر بازی زنجان در هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر و محل برگزاری مسابقات را تهران اعلام کرد.
وی با اشاره به پایان هفته پنجم و ششم لیگ برتر شمشیر بازی افزود: حریفان تیم شمشیر بازی زنجان هفته‌های پنجم و ششم به ترتیب تیم‌های پیکان تهران و شرکت گاز بودند.
رئیس هیئت شمشیر بازی استان زنجان تصریح کرد: در پایان هفته ششم لیگ برتر شمشیر بازی تیم اپه زنجان در رده چهارم و در بخش سابر در رده پنجم لیگ قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در بخش اپه تیم زنجان نتیجه را به تیم شرکت گاز واگذار کرده است، گفت: پیکان تهران نیز موفق به شکست تیم زنجان در بخش اپه شد.
سودی نتیجه مسابقه تیم شمشیر بازی زنجان را در بخش سابر با تیم شرکت گاز 45 به 35 به نفع تیم شرکت گاز اعلام کرد و افزود: تیم شمشیر بازی زنجان نتیجه تیمی را به تیم پیکان هم با نتیجه 45 به 39 واگذار کرده است.
وی ادامه داد: تیم شمشیر بازی زنجان در هفته پنجم و ششم در بخش فلوره نیز تیم زنجان نتیجه تیمی را به دو تیم شرکت گاز و پیکان تهران واگذار کرد.
رئیس هیئت شمشیر بازی استان زنجان از برگزاری مسابقات هفته هفتم و هشتم در چهارم آذر ماه خبر داد و افزود: مسابقات هفتم و هشتم لیگ برتر به مانند هفته‌های قبلی در تهران برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره زمان برگزاری مسابقات شمشیر بازی بانوان تصریح کرد: مسابقات جایزه بزرگ بانوان در دهه نخست آذر ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول