اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کارگران معادن در معرض آسیب‌های روحی قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان با اشاره به امکان وقوع حادثه برای کارگران معادن گفت: کارگران معادن از نظر جسمی، روحی و روانی دچار مشکلات و معضلاتی می‌شوند.

کارگران معادن در معرض آسیب‌های روحی قرار دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از بازنشستگان شرکت زغال‌سنگ در محل بخشداری طغرالجرد اظهار داشت: کوهبنان یکی از شهرستان‌های دارای معادن غنی در استان کرمان به شمار می‌رود به گونه‌ای که بیشتر معادن زغال‌سنگ در این منطقه واقع شده‌اند.
وی افزود: بسیاری از مردم شهرستان‌های کوهبنان، زرند، رابر، بافت و راور و همچنین استان‌های تبریز و قزوین در این معادن مشغول به کار هستند.  
متقی با بیان اینکه کارگران معادن باید ساعاتی از شبانه‌روز را در اعماق زمین به کار و فعالیت سخت و مشقت‌بار بپردازند، تصریح کرد: با توجه به اینکه هر لحظه امکان وقوع حادثه برای آنها وجود دارد، کارگران و خانواده‌های آنها از نظر جسمی و روحی و روانی دچار مشکلات و معضلاتی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات مربوط به کارگران توسط دولت برطرف شده است و آنها با دلگرمی بیشتری به فعالیت مشغول هستند.
به گزارش فارس‌ در این دیدار نمایندگان بازنشستگان زغال‌سنگ خواستار حل مشکلات خود در زمینه‌های مختلف از جمله حقوق پایین، عدم برقراری نظام هماهنگ پرداخت حقوق و کمبود امکانات بهداشتی شدند.
همچنین فرماندار کوهبنان پس از این نشست از پروژه‌های مسجد جامع، بلوار آبشاری و تکیه‌ها و مساجد طغرالجرد بازدید کرد و با حضور در نمایشگاه کتاب در جریان وضعیت خدمات‌رسانی این نمایشگاه قرار گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول